کد خبر: 722489
تاریخ انتشار :

تعطیلی | تعطیلی ادارات | خبر تعطیلی

فوری؛ادارات تهران فردا تعطیل شد؟ | جزئیات جدید از تعطیلی ادارات این استان ها فردا 29 مرداد

جزئیات تعطیلی ادارات فردا ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ را در این گزارش می‌خوانید.

فوری؛ادارات تهران فردا تعطیل شد؟ | جزئیات جدید از تعطیلی ادارات این استان ها فردا 29 مرداد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

طی روزهای اخیر موج جدید گرما باعث شد که با تغییر ساعت کاری ادارات موافقت شود.

در پی تداوم گرمای شدید هوا با تغییر ساعت کاری ادارات تا یکم شهریور موافقت شده است. اما کدام ادارات کدام استان‌ها فردا ۲۹ مردادماه تعطیل است؟

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است. آسمان تهران فردا (۲۹ مردادماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۴  و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۳۰ مردادماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش باد  با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. هنوز خبر از تعطیلی ادارات تهران برای فردا اعلام نشده است. در صورت اعلام این گزارش به‌روز خواهد شد.

تغییر ساعت کاری ادارات استان‌ها

 روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان روز یکشنبه در اطلاعیه اعلام کرد: براساس تصمیم مدیریت بحران استانداری استان و کارگروه اضطرار آلودگی هوا، با توجه به وقوع توفان گرد و خاک و افزایش ریزگردها فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های هفت شهرستان زاهدان، میرجاوه، زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به جز مراکز خدمات رسان و مراکز بهداشتی و درمانی در روز یکشنبه از ساعت ۶ صبح آغاز و با سه ساعت تعجیل راس ساعت ۱۰ به پایان می‌رسد.

بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی، ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند از روز یکشنبه تا پنجشنبه ۲۸ مرداد تا یکم شهریور ساعت ۱۱ خواهد بود. فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های استان بعد از ساعت مذکور با نظر شورای هماهنگی ذی‌ربط است و پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان مشمول کاهش ساعت نبوده و مطابق برنامه عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. فعالیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان اعم از دولتی و غیر دولتی و کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان نیز با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط است.

کاهش ساعت کاری ادارات دوشنبه

محسن نعمتی گفت: با توجه به مصوبات جلسه فوق‌العاده شورای مدیریت بحران استان، با عنایت به تفویض اختیار شورای امنیت کشور به استانداران، حسب تایید و دستور ایمانیه استاندار فارس، به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، ساعت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی شامل موسسات عمومی دولتی و غیر دولتی و بانک‌ها از روز شنبه، ۲۷ مرداد ماه تا پنج‌شنبه، اول شهریور ماه از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح خواهد بود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان که دارای شیفت کاری بعد از ظهر هستند با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: مقرر شد با توجه به تاثیر مثبت همکاری اصناف در مدیریت مصرف انرژی، تعطیلی مراکز و مجتمع‌های تجاری استان با همکاری شرکت‌های توزیع برق استان و شیراز و اتاق اصناف فارس از ساعت ۱۳ تا ۱۷ یک هفته دیگر تمدید شود.

نعمتی تصریح کرد: مدیران موظف هستند کسری ساعت را به صورت دورکاری و با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق مقررات جبران کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: بیمارستان‌ها مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی، مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تامین کالاهای ضروری، طبق روال قبل به ارائه خدمات می‌پردازند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها