کد خبر: 722615
تاریخ انتشار :

وزیر پیشنهادی دفاع: منطقه و جهان نظم تک‌قطبی به رهبری آمریکا را پس زده است

وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: منطقه و جهان نظم تک قطبی به رهبری آمریکا را پس زده است و به دنبال شکل گیری نظم نوین با ظهور قدرت‌های نوین همانند جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر پیشنهادی دفاع: منطقه و جهان نظم تک‌قطبی به رهبری آمریکا را پس زده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پس از عملیات غرور انگیز وعده صادق تلاش برای تقویت بازدارندگی تضعیف شده رژیم صهیونیستی توسط آمریکا آغاز شده است

هدف نهایی ما رسیدن به بازدارندگی فعال است

*بی‌شک کار ویژه اصلی وزارت دفاع به عنوان نماد قدرت و اقتدار و صیانت از حاکمیت ملی حداکثرسازی تولید قدرت است

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در دفاع از برنامه ها و رویکردهای خود در وزارت دفاع افزود: از نمایندگان محترم و هیات رئیسه محترم، موافقان و مخالفان اینجانب و چه کسانی که در کمیسیون‌ها نظرات خود را اعلام کردند تشکر میکنم چرا که تمام نظرات برادران و خواهران به ارائه برنامه دقیق تر کمک می‌کند.

وی افزود: برنامه دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در شرایطی از منطقه و جهان تدوین شده است که تغییرات محیطی به سرعت صورت می گیرد و فناوری‌های نوین و غافلگیرکننده به سرعت در حال تغییر است. منطقه و جهان نظم تک قطبی به رهبری آمریکا را پس زده است و به دنبال شکل گیری نظم نوین با ظهور قدرت‌های نوین همانند جمهوری اسلامی ایران است. فشارهای استکبار جهانی در ابعاد مختلف سیاسی نظامی فرهنگی اقتصادی و نظامی بر جبهه مقاومت و ایران افزایش یافته است.

وی ادامه داد: تحریم در حوزه دفاعی و امنیتی با شدیدترین روش کنترلی اعمال شده است. پس از عملیات وعده صادق تلاش برای تقویت رژیم منحوس صهیونیستی آغاز شده است و این رژیم پس از عملیات بیش از گذشته ماهیت خود را بیش از گذشته به نمایش گذاشته است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها