کد خبر: 722798
تاریخ انتشار :

«نامه‌نیوز» گزارش می‌دهد

کابینه پیشنهادی در ایستگاه پایانی | چند وزیر می‌افتند؟

نمایندگان مجلس امروز تکلیف کابینه پزشکیان را روشن می‌کنند و به نظر می‌رسد که غیر یکی ، دو گزینه پیشنهادی باقی کابینه بی‌دردسر راهی پاستور شود.

کابینه پیشنهادی در ایستگاه پایانی | چند وزیر می‌افتند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - امروز آخرین روزی است که مجلس شورای اسلامی وقت خود را صرف بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی پزشکیان می‌کند و کار به ایستگاه پایانی یعنی رای گیری رسیده است. درباره اینکه چه کسانی رای می‌آورند یا نمی‌آورند صحبت بسیار شده اما هنوز هم نمی‌توان به طور قطع گفت که چند وزیر رای می‌گیرند یا کدام وزرای پیشنهادی می‌افتند! به هرحال رای نمایندگان پنهان است و تا آخرین لحاظات هم می‌تواند تغییر کند.

تا اینجای کار اما معلوم است که کابینه پیشنهادی پزشکیان اگرچه به واسطه در نظر گرفتن ایده وفاق ملی به جای مجلس در بیرون مجلس و بین جریان حامی رئیس جمهور جنجال به پا کرد، آن قدر هم مورد تایید نیست که بدون دردسر از سد مجلس عبور کند و دو ، سه وزیر لب مرزی دارد!

مروری بر رسانه‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا در روزهای اخیر نشان می‌دهند، همانقدر که اصلاح‌طلبان انتظار دارند پاداش چیدن چنین کابینه‌ای عبور تمام لیست از مرحله تایید صلاحیت باشد؛ طیفی از اصولگرایان نیز باور دارد که نباید اجازه دارد کلید واژه وفاق ملی دست و پای مجلس را ببندند!

بر این اساس است که شاهدیم همچنان که برخی وزرا مثل اسکند مومنی مسیر همواری برای رسیدن به وزارتخانه مورد نظر خود دارند، برخی مثل میدری و ظفرقندی و صادق مالواجرد مسیر پر پیچ و خمی داردند . آنها به فرض اینکه امروز هم از سد مجلس عبور کنند، روزهای پرچالشی پیش رو دارند و قطعا به هر بهانه‌ای به مجلس فراخوانده خواهند شد.

به هر روی باید منتظر ماند و دید که نمایندگان مجلس در جلسه امروز چه تصمیمی برای کابیه پیشنهادی پزشکیان می‌گیرند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها