کد خبر: 723271
تاریخ انتشار :

وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری 200 میلیونی بانک تجارت با اقساط 36 ماهه | با 100 هزار تومان افتتاج حساب 200 میلیون وام فوری دریافت کنید

در ادامه شرایط دریافت وام فوری بانک تجارت را بخوانید.

وام فوری 200 میلیونی بانک تجارت با اقساط 36 ماهه | با 100 هزار تومان افتتاج حساب 200 میلیون وام فوری دریافت کنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

پرسنل شرکت‌هایی که حقوق خود را از طریق حساب‌های بانک تجارت پرداخت می‌کنند، می‌توانند از وام فوری 200 میلیون تومانی بانک تجارت بهره‌مند شوند.

طرح تسهیلاتی کارنووام بانک تجارت، ویژه کسب‌‌وکارهایی با تعداد پرسنل بیش از 20 نفر است که حقوق این پرسنل از طریق بانک تجارت پرداخت می‌شود. این شرکت‌ها می‌توانند با داشتن تنها یک ماه میانگین حساب در بانک تجارت، پرسنل خود را به بانک معرفی کرده و شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی با نرخ سود 23 درصد را برای آنها فراهم کنند.

متقاضی دریافت این وام از بانک تجارت، به معرفی ضامن نیازی ندارد؛ چراکه ضمانت این وام با اعتبارسنجی و ارائه فیش حقوقی و سفته انجام می‌شود. همچنین وام‌گیرنده می‌تواند مدت زمان میانگین‌گیری و بازپرداخت را خود انتخاب کند. 

سقف وام کارنو بانک تجارت 200 میلیون تومان است اما مبلغ آن بر اساس مبلغ میانگین تجمیعی حقوق شرکت سپرده‌گذار در بانک تجارت، دوره میانگین‌گیری و مدت بازپرداخت تسهیلات تعیین می‌شود. جدول زیر، جزئیات ضریب تسهیلات این طرح را نمایش می‌دهد.

هر قسط وام 200 میلیون تومانی طرح کارنووام بانک تجارت، با نرخ سود 23 درصد و دوره بازپرداخت حداکثری آن، یعنی 36 ماه، به هفت میلیون و 741 هزار تومان می‌رسد. به این ترتیب، وام‌گیرنده باید در زمان سررسید، مجموعا 278 میلیون و 809 هزار تومان به بانک تجارت پرداخت کند. هزینه‌های جانبی این وام نیز مبلغ 100 هزار تومان، شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

وام فوری200 میلیونی بانوی ایرانی 

مشمولان دریافت تسهیلات «بانوی ایرانی» تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه، سپرده‌گذران در این بانک هستند که موفق به ایجاد معدل حساب حداقل چهار تا ۶ ماهه در بانک کشاورزی شده‌اند.

متقاضی می‌تواند با ارائه ضامن رسمی و قرار دادن حداقل ۲۵ میلیون تومان در حساب خود، تا پنج برابر مبلغ سپرده تسهیلات دریافت کند. متقضیان طرح بانوی ایرانی بانک کشاورزی، علاوه بر اقساط هفت میلیون و 741 هزار تومانی برای وام 200 میلیونی و دوره بازپرداخت 36ماهه، باید ۱۰۰ هزار تومان هزینه بابت تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی نیز بپردازند.

مشتریان بانک ملت در طرح «رشد» می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه، سپرده‌گذاری در آن و ارائه ضامن رسمی از این وام ۲۰۰ میلیون تومانی بهره‌مند شوند. بانک ملت برای این طرح سقف تسهیلات را به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، نرخ سود را ۲۳ درصد و مدت زمان بازپرداخت اقسط را ۶۰ ماه اعلام کرده است.

مبلغ سپرده باید حداقل سه ماه در حساب قرار بگیرد تا میانگین حساب مورد نظر بانک ایجاد شود؛ البته وجه سپرده در بانک مسدود نخواهد شد. بانک ملت همچنین نسبت مبلغ وام را به میزان سپرده ۴۰۰ درصد و هزینه جانبی آن را ۱۰۰ هزارتومان اعلام کرده است. مبلغ هر قسط این وام نیز به پنج میلیون و 538 هزار تومان می‌رسد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها