کد خبر: 724353
تاریخ انتشار :

پزشکیان بحث پوشش و فیلترینگ را با هماهنگی رهبری پیش‌می‌برد

پزشکیان دارد مسائل حساسی چون: برخورد با زنان و دختران در موضوع پوشش؛ سرعت نت و رفع فیلترینگ، مشکل انرژی، نرخ ارز، اف‌ای‌تی‌اف، تحریم‌ها و ... را با ایجاد هماهنگی بین سه قوه و رهبری پیش می‌برد.

پزشکیان بحث پوشش و فیلترینگ را با هماهنگی رهبری پیش‌می‌برد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - حمیدرضا جلایی‌پور، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره انتخابات اخیر و موفقیت پزشکیان می‌گوید: به نظر من با انتخابات ١۴٠٣ و پیروزی پزشکیان بعنوان نامزد جبهه اصلاح‌طلبان، دوباره گرایش اصلاح‌طلبی در جبهه فعال شد و در انتخابات شوراها در ١۴٠۴ این یکپارچگی بیشتر می‌شود. و آن افرادی هم که به انتخابات امید ندارند بیشتر به تحول‌طلبان می‌پیوندند. 

وی در ادامه گفت: آقای خاتمی محبوب‌ترین و موثرترین شخصیت سیاسی در میان جبهه اصلاحات و میان میانه‌روان کشور است. یک سرمایه مهم برای جامعه مدنی ایران و ثبات سیاسی ایران است.

جلایی‌پور گفت: پزشکیان دارد مسائل حساسی چون: برخورد با زنان و دختران در موضوع پوشش؛ سرعت نت و رفع فیلترینگ، مشکل انرژی، نرخ ارز، اف‌ای‌تی‌اف، تحریم‌ها و ... را با ایجاد هماهنگی بین سه قوه و رهبری پیش می‌برد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین گفت: از فردای شکست، تخریب دولت پزشکیان را با امکانات دولت سایه شروع کرده‌اند. شما تنها کافی است به معرکه‌گیری‌های نبویان در مجلس علیه پزشکیان توجه کنید./ خبرآنلاین

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها