کد خبر: 725086
تاریخ انتشار :

قیمت دلار | قیمت دلار امروز

نوسان قیمت دلار در بازار امروز | قیمت دلار امروز 21 شهریور 1403 چند؟

آخرین پیش بینی مربوط به بازار قیمت دلار را با ما دنبال کنید.

نوسان قیمت دلار در بازار امروز | قیمت دلار امروز 21 شهریور 1403 چند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

قیمت دلار در شروع معاملات روز چهارشنبه با تلرانس ۵۰ تومانی با قیمت روز گذشته بازگشایی شد. این اسکناس امروز در نیمه کانال پایانی کریدور پنجم نوسان دارد. معامله‌گران ثبات نسبی شرایط سیاسی و ارزپاشی بازارساز را دلیل ثبات فعلی قیمت دلار می‌دانند.

قیمت دلار روز دوشنبه با نوسان۵۰ تومانی بازگشایی شد. اسکناس دلار در لحظه نگارش این گزارش در میانه کانال نهم از کریدور پنجم در حال معامله است.

فعالان بازار ارز معتقدند ارزپاشی سیاست‌گذار قیمت ارز را مهار کرده است؛ برخی معتقدند این روند رنج خواست سیاست‌گذار است و اگر افزایش قیمتی نیز در مقطع فعلی رخ دهد به اراده نهاد پولی کشور است.

به نظر می‌رسد ارزپاشی سیاست‌گذار برای ایجاد تعادل در عرضه و تقاضای دلار روند باثبات بازار ارز با افت‌های محدود پلکانی را رقم زده است.

گفتنی است قیمت درهم روز دوشنبه با افزایش ۱۰ تومانی در سطح ۱۶ هزار و ۲۶۰ تومانی قرار گرفت. قیمت تتر امروز با کاهش ۱۰۰ تومانی در سطح ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومانی قرار گرفت.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۸ هزار و ۱۹۰ تومانی معامله شد و رشد ۳۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۵ هزار و ۹۸۰ تومانی ایستاد و رشد ۱۰۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز یکشنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۳۲۵ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۵ هزار و ۷۱۳ تومانی عرضه شد و افزایش ۵۰ تومانی داشت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    Markets

    دیگر رسانه ها