کد خبر: 725516
تاریخ انتشار :

زاخارووا: شاهد کُشتی هریس و ترامپ بر روی تایتانیک بودیم!

زاخارووا گفت، مناظره ترامپ و هریس فاقد محتوا بود و با توجه به اینکه آمریکا با سرعت تمام به سمت فاجعه پیش می‌رود، صحبت‌های این دو در این مناظره تلویزیونی تا حد زیادی نامربوط بود.

زاخارووا: شاهد کُشتی هریس و ترامپ بر روی تایتانیک بودیم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت، این رویداد اصلا عالی نبود.

وی همچنین این مناظره را به یک مسابقه کُشتی روی تایتانیک شبیه دانست و افزود: «فکر می‌کنید چه کسی پیروز شود؟ چرا اصلا باید اهمیتی داشته باشد؟ کوه یخ در همین نزدیکی است!»

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، سخنگوی وزارت خارجه روسیه همچنین گفت: نه ترامپ و نه هریس اصلا تمایلی برای گرفتن سکان و تغییر مسیر این کشتی نداشتند. آمریکا در مسیر یک فاجعه تمام عیار و جهانی است و مابقی جهان تلاش می‌کند تا برای این وضعیت آماده شود.

به گفته زاخارووا، این مناظره به خودی خود مخلوطی از «فانتزی سازی آینده» بود و برخی از حقایق درباره گذشته که دو کاندیدا نتوانستند درباره این حقایق به توافق برسند.

این مقام روس در ادامه صحبت‌هایش افزود: «به ما نمایشی نشان داده شد از دو نفر که هرگز و هیچوقت مسئولیت آنچه را که می‌گویند، به گردن نمی‌گیرند.»

زاخارووا همچنین بیان کرد، شنوندگان و بینندگان بین‌الملل به این دلیل به این مناظره توجه کردند چون می‌خواستند بدانند در دوران ریاست جمهوری بعدی آمریکا، کدام کشورها مجازات می‌شوند و این مجازات چقدر است!

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها