کد خبر: 726317
تاریخ انتشار :

رد بدل شدن اتهامات اخلاقی! | پاسخ حسین شمسیان به بیگدلی و سعید محمد

حسین شمسیان که این روزها در روزنامه‌ی ایران است و پیش از این در کیهان بود، به توئیت رحمت‌الله بیگدلی که به نقل از سعید محمد، منتشر شده بود، پاسخ داد و اعلام کرد از آنها شکایت خواهد کرد.

رد بدل شدن اتهامات اخلاقی! | پاسخ حسین شمسیان به بیگدلی و سعید محمد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هر دو طرف به دیگر اتهام اخلاقی زدند. 

رحمت‌الله بیگدلی چند روز پیش در اقدامی غیراخلاقی، نه تنها مفاد یک جلسه دو نفره را منتشر کرد بلکه در آن به نقل از سعید محمد اتهاماتی اخلاقی به حسین شمسیان زد. 

حسین شمسیان نیز در اقدامی متقابل و غیراخلاقی آنها را تهدید کرد «اگر به طهارت نطفه‌اشان اطمینان دارند» هر فیلمی از وی دارند را تا زمان دادگاه منتشر کنند. 

سعید محمد نیز در دو توئیت‌جداگانه مفاد آن توئیت را که علیه جمیله علم‌الهدی بود تکذیب کرد و از خانواده علم‌الهدی دلجویی کرد اما سخنی از شمسیان بر زبان نیاورد. 

در بخش‌هایی از آن توئیت، بیگدلی به نقل از سعیدمحمد، درباره چگونگی خروج حسین شمسیان از کیهان و سفارش یا فشار خانم علم‌الهدی برای حضور شمسیان در سازمان مناطق آزاد و کیش سخن رفته بود. 

اکنون آقای شمسیان در پاسخ به این اتهامات اخلاقی و سیاسی نوشته است: «رفتن من به کیش، به پیشنهاد و دعوت معاون فرهنگی وقت دبیرخانه مناطق آزاد و استقبال بسیار خوب سعید محمد بود. مسئولیت‌‌های بالاتری هم پیشنهاد کرد که نپذیرفتم. مسئولیت من در کیش و حتی اصل دبیری شورای عالی مناطق آزاد، که یکی از چندین و چند زیرمجموعه‌ وزارت اقتصاد است. جایگاه مهمی نیست که نیازمند فشار و توصیه کسی در سطح رئیس‌جمهور و منسوبان ایشان باشد و همین، مضحک‌ بودن این قصه‌پردازی را روشن می‌کند‌. مدتی بعد، رسانه‌‌ای آمریکایی که ماموریتش علیه فرزندان انقلاب بر کسی پوشیده نیست، خبری سراسر دروغ و تهمت درباره علت پایان همکاری‌ام با کیهان منتشر کرد. با اینکه رفتن من از کیهان، در یک روند کاملا عادی و در نهایت الفت با مدیران مجموعه صورت گرفته بود و این موضوع بر کسی پوشیده نبود، اما مثل الان، برخی در داخل به نشخوار آن خبر دروغ و پچ‌پچ مشغول شدند! بنابراین صلاح را در این دیدم که به‌عنوان یک سرباز، باعث حاشیه‌ای برای دولت خدوم و انقلابی شهید رئیسی عزیز نباشم. لذا به‌رغم مخالفت دوستان دبیرخانه مناطق آزاد، استعفا دادم.» 

عضو سابق کیهان و یکی از مدیران فعلی روزنامه‌ی ایران در ادامه‌ی مطلب خود نوشته است: « درباره آن دروغ رسانه آمریکایی باید بگویم که از دشمن انتظار تعریف ندارم و برعکس، این همه بغض و کینه آنها مایه مباهات است ولی با بیماردلان داخلی در دادگاه روبرو میشوم. تا آن زمان، اگر به طهارت نطفه‌اشان اطمینان دارند، هرفیلمی که ادعا میکنند را منتشر کنند و اگر نکردند یعنی...»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها