کد خبر: 726331
تاریخ انتشار :

عصبانیت رسایی از رئیس صداوسیما | چرا مجری «به افق فلسطین» را توبیخ کردید؟

صداوسیما مجری برنامه «به افق فلسطین» که اظهاراتی تند درباره جمهوری آذربایجان داشت را از برنامه کنار گذاشته و حمید رسایی به همین خاطر شاکی است! او می‌گوید حرف مجری درست بوده و تلویزیون باکو بارها به مسئولین جمهوری اسلامی توهین کرده است.

عصبانیت رسایی از رئیس صداوسیما | چرا مجری «به افق فلسطین» را توبیخ کردید؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حمیدرسایی در واکنش به تصمیم صداوسیما برای گرفتن آنتن از مجری حاشیه‌ساز برنامه «به افق فلسطین» در مجلس تذکر داد و گفت: وظیفه شما بود که جواب مجری تلویزیون باکو را بدهید نه اینکه مجری ایرانی را برکنار کنید!

حمید رسایی در صحن علنی مجلس گفت: تذکر بنده به ریاست محترم صدا و سیما است، تلویزیون باکو چندین بار در دفعات مختلف روی آنتن اهانت‌های متعددی به مسئولین جمهوری اسلامی کرده است.

وی ادامه داد: در مورد اخیر درباره خاک جمهوری اسلامی یک حرف بی ارزش و مفتی را زده.

رسایی گفت: مجری برنامه به افق فلسطین شبکه افق هم دو جمله کوتاه در پاسخ به شبکه باکو گفت، مجری بخاطر این حرف از فعالیت در برنامه منع شد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: مسئولین صدا و سیما عرض می‌کنند حرف مجری درست بوده، ولی، چون بدون هماهنگی مطرح شده برای مدتی ایشان را از روی آنتن برداشته اند.

گفتنی است، مجری مورد اشاره رسایی روی آنتن زنده گفته بود: «مجری باکو بداند که اگر ایران عزیز اراده بکند ما به زودی گزارش وضع هوای آذربایجان شمالی را هم در تلویزیون جمهوری اسلامی پخش می‌کنیم!» او در بخش دیگری از این برنامه ابراز امیدواری کرد آذربایجان سابق ایران دوباره به خاک ایران ملحق شود.

بعد از این اظهارات بود که شایعه ممنوع‌الکاری او به گوش رسید. وحید خاتمی روزنامه‌نگار در توییتر نوشته بود: شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران صداوسیما نسبت به موضع گیری و پاسخ سید حسین حسینی مجری برنامه به افق فلسطین در مورد سخنان مجری آذربایجانی شبکه باکو در خصوص تمامیٌت ارضی کشور ایران، تصمیم گرفته‌اند از این پس از مجری دیگری برای این برنامه در شبکه افق استفاده شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها