کد خبر: 726746
تاریخ انتشار :

وام فوری ویژه یارانه بگیران با مبلغ انتخابی | بدون ضامن کمتر از یکساعت وام فوری بلاعوض دریافت کنید

در ادامه با شرایط دریافت وام فوری یارانه همراه شوید.

وام فوری ویژه یارانه بگیران با مبلغ انتخابی | بدون ضامن کمتر از یکساعت وام فوری بلاعوض دریافت کنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاخه خبری قاب امروز:وام فوری یارانه برای خانواده های نیازمند موضوعی است که در ادامه به آن پرداخته ایم.

از شروط مهم دریافت این وام فوری یارانه داشتن کارت یارانه است،خبر خوش اینکه،  برای دریافت این وام نیازی به داشتن ضامن نیست و افراد متقاضی کارت یارانه خود را برای ضمانت ارائه می دهند.

همچنین سن متقاضیان می بایست بیشتر از ۱۸ سال باشد، داشتن حداقل یک سال سابقه بیمه نیز از  دیگر شرایط دریافت این تسهیلات است.

وام فوری ۲ میلیون‌تومانی:

این وام که مبلغ آن ۲ میلیون تومان است، از سوی بانک‌ها و تنها با ارائه کارت یارانه به افراد واجد شرایط تعلق می‌گیرد. این وام مخصوص اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر مانند دست‌فروشان و رانندگان تاکسی و اتوبوس است که درآمد ثابتی ندارند.

وام فوری ۵ میلیون‌تومانی:

وام ۵ میلیون‌تومانی نیز از جمله تسهیلاتی است که تنها با کارت یارانه ارائه می‌شود. این وام با نرخ بهره ۱۸ درصد بوده و اقساط آن طی ۵ سال از متقاضیان دریافت می‌گردد.

وام فوری ۲۰۰ میلیون‌تومانی:

برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون‌تومانی با استفاده از کارت یارانه، متقاضیان باید به بانک‌های رفاه یا تجارت مراجعه کنند. شرایط دریافت این وام در هر بانک متفاوت است و ممکن است همه افراد واجد شرایط نباشند؛ بنابراین، پیشنهاد می‌شود قبل از اقدام، تحقیقات لازم را انجام داده و از شرایط دقیق مطلع شوید.

با توجه به اینکه پرداخت وام یارانه هنوز در همه بانک ها اجرایی نشده است لذا ممکن است شرایط هر بانک متفاوت باشد.

دریافت وام با کارت یارانه و بدون نیاز به ضامن یکی از موضوعات داغ سال‌های اخیر بوده که حواشی زیادی را هم در پی داشته است.

یکی از مشکلاتی که عموم مردم هنگام دریافت تسهیلات از بانک‌ها و قرض‌الحسنه‌ها با آن مواجه می‌شوند بحث ضمانت و پیدا کردن ضامن دارای اعتبار است. از این جهت، وقتی سخن از دریافت وام با کارت یارانه به میان می‌آید، با توجه به آن‌که اغلب مردم یارانه بگیر هستند استقبال از این طرح‌ها افزایش پیدا می‌کند.

موضوع وام با کارت یارانه از سال ۱۳۹۶ و با بخشنامه بانک مرکزی آغاز شد که در همان زمان بانک‌ها اعلام کردند منابع لازم برای پرداخت وام یارانه به مشمولان را ندارند و البته بانک مرکزی هم تکلیفی را بر دوش شبکه بانکی نگذاشت. دو سال بعد همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران، دولت دوازدهم وام‌های یک میلیون تومانی پرداخت کرد که اقساط آن هر ماه از حساب کارت یارانه متقاضیان کسر می‌شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها