کد خبر: 729005
تاریخ انتشار :

حاشیه هفته/ «نامه‌نیوز» گزارش می‌دهد

یک ویدیو جنجالی از گرمسار

️دادستان گرمسار می‌گوید: هیچ فردی در رابطه با انتشار کلیپ در گرمسار احضار و دستگیر نشده است.

یک ویدیو جنجالی از گرمسار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - ️دادستان گرمسار می‌گوید: هیچ فردی در رابطه با انتشار کلیپ در گرمسار احضار و دستگیر نشده است. اما ماجرا چیست؟

در پی حمله موشکی ایران به اسرائیل و تجمع برخی مردم در خیابان‌ها برای ابراز شادمانی، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که فرد اهل گرمسار در آن می‌گفت: «وقتی برادران آقای پزشکیان براداران ما را کشتند، برادران ما هم برادران آقای پزشکیان را کشتند؛ به آقای پزشکیان تسلیت عرض می‌کنیم».
یک فرد دیگر هم در این ویدیو می‌گفت: «نه ما به آقای پزشکیان تسلیت نمی‌گوییم، انشالله پیراهن مشکی تن کرده و سر قبر برادرانش می‌رویم».
بعد از آن بود که خبرگزاری دولتی ایرنا از صدور حکم بازداشت این فرد خبر داد.

وحید محمدی دادستان گرمسار گفته بود: «این حرکت به نوعی تشویش اذهان عمومی تلقی و با فرد یا افراد متخلف برخورد قاطع می‌شود.»

صدور حکم برای این فرد، اما با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه داشت و برخی هم به این نکته اشاره کردند که مسعود پزشکیان از این ماجرا خبر ندارد. توییت علی‌اصغر شفیعیان فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب در همین راستا است. او نوشته بود: «قاعدتا دکتر پزشکیان از چنین شکایتی راضی نیست و البته بدون اطلاع او شکایت شده است».

حالا دادستان گرمسار با اشاره به اینکه «طی روزهای گذشته فردی اقدام به انتشار ویدیویی کرد که مصداق تشویق اذهان عمومی، توهین و نشر اکاذیب داشت» می‌گوید: «در پی انتشار این ویدیو در سطح شهرستان، مطالبه عمومی برای برخورد با فرد منتشرکننده آن ایجاد شد که در همین راستا و براساس گزارش‌های دریافتی از نهادهای اطلاعاتی، دستور تهیه مستندات صادر شد.»

وحید محمدی می‌گوید: «در ارتباط با انتشار ویدیو تاکنون هیچ فردی احضار و دستگیر نشده است و فقط دستور تهیه مستندات صادر شده است. در این رابطه پرونده تشکیل و در صورت لزوم برخورد مقتضی انجام خواهد شد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها