کد خبر: 730292
تاریخ انتشار :

توییت مهم عراقچی: آمریکا جان نیرو‌های خود را به خطر می‌اندازد

سیدعباس عراقچی نوشت: ما در روز‌های اخیر تلاش‌های بسیاری برای مهار یک جنگ تمام‌عیار در منطقه کرده‌ایم، به‌وضوح می‌گویم که در دفاع از مردم و منافع خود هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت.

توییت مهم عراقچی: آمریکا جان نیرو‌های خود را به خطر می‌اندازد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تنش‌ها و التهابات در منطقه روز به روز بیشتر می‌شود. به خصوص که رژیم اسرائیل بعد از عملیات وعده صادق ۲ صرفا خط و نشان کشیده و هنوز هیچ پاسخی به ایران نداده است.

اکنون، اما بعد از تقریبا دو هفته شاهد حمایت‌های بیشتر آمریکا از رژیم صهیونیستی هستیم. کار از مواضع تند گذشته و سامانه موشکی تاد را هم رهسپار اسرائیل کرده‌اند!

فضاسازی رسانه‌ای و جنگ روانی علیه ایران نیز به شکل‌های مختلف ادامه دارد. در این شرایط با توییت عباس عراقچی وزیرخارجه کشورمان که تاکیدی است بر مواضع پیشین ایران را مهم قلمداد کنیم.

عراقچی نوشت: آمریکا در حال ارسال بی‌سابقه تسلیحات به اسرائیل است. این کشور اکنون جان نیرو‌های خود را با اعزام آن‌ها برای هدایت سیستم‌های موشکی آمریکایی در اسرائیل در معرض خطر می‌دهد.

وی افزود: در حالی که ما در روز‌های اخیر تلاش‌های بسیاری برای مهار یک جنگ تمام‌عیار در منطقه کرده‌ایم، به‌وضوح می‌گویم که در دفاع از مردم و منافع خود هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت.

988074_707

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها