کد خبر: 730591
تاریخ انتشار :

حملات اسرائیل به مناطق مختلف لبنان برای بیست و سومین روز متوالی

منابع رسانه‌ای صبح امروز (سه‌شنبه) از حملات هوایی شدید ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان و شهادت و زخمی شدن شماری در نتیجه این حملات خبر دادند.

حملات اسرائیل به مناطق مختلف لبنان برای بیست و سومین روز متوالی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شبکه اسکای نیوز عربی در این باره گزارش داد که رژیم صهیونیستی امروز حملاتی را به مناطق مجاور رودخانه لیتانی در حد فاصل منطقه‌های «بلاط» و «برغز» در جنوب لبنان انجام داد.

طبق این گزارش، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنین حملات جدیدی را به شهرک‌های «الخیام»، «جرجوع»، «مجدل سلم»، «خربه سلم» و «الصوانه» در جنوب لبنان و همچنین «کفرشوبا» و شهرک «حوش السید علی» در مرز با سوریه در شمال «الهرمل» انجام دادند.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای از شهادت چهار عضو یک خانواده در حمله به شهرک جرجوع در «النبطیه» خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین حملات توپخانه‌ای را به شهرک‌های «علما الشعب»، «الضهیره» «کفرکلا»، «العدیسه»، «الطیبه»، «رب ثلاثین»، «الخیام» و «سهل مرجعیون» در جنوب لبنان انجام داد.

همزمان با این حملات هوایی روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد: تیپ ۲۲۸ ارتش اسرائیل به عملیات خود در منطقه مرجعیون در جنوب لبنان پایان داد.

وزارت بهداشت لبنان نیز اعلام کرد که تعداد شهدای حمله رژیم صهیونیستی به شهرک «ایطو» در منطقه «زغرتا» در شمال لبنان به ۲۱ تن افزایش یافته و این حمله هشت زخمی نیز برجای گذاشته است.

واحد مدیریت خطر بلایا در لبنان نیز اعلام کرد که طی ۴۸ ساعت گذشته ۵۴ شهروند لبنانی در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی شهید و ۲۵۸ نفر مجروح شده‌اند.

این واحد اعلام کرد که از آغاز تجاوزات به لبنان تا کنون ۲ هزار و ۳۰۹ تن شهید و ۱۰ هزار و ۷۸۲ نفر نیز مجروح شده‌اند.

واحد مدیریت خطر بلایا همچنین از انجام ۲۰۰ حمله هوایی به لبنان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و افزود از ۲۳ سپتامبر تا روز دوشنبه ورود ۳۲۶ هزار و ۴۶۷ آواره سوری و ۱۲۴ هزار و ۲۲۵ لبنانی به خاک سوریه به ثبت رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر به گمان اینکه می‌تواند قدرت نظامی حزب‌الله را تضعیف کند، حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است. این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها