کد خبر: 730817
تاریخ انتشار :

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی:

ملت ایران در برابر سختی‌ها آزموده شده/ نتانیاهو در حال غرق شدن است

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اسرائیلی‌هاو آمریکایی‌ها باید بدانند که ما در این میدان جدی هستیم و با تمام توان از حقوق، منافع، سرزمین و ملت خود دفاع می‌کنیم.

ملت ایران در برابر سختی‌ها آزموده شده/ نتانیاهو در حال غرق شدن است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با اشاره به حضور سردار قاآنی در مراسم تشییع پیکر سردار شهید نیلفروشان اظهار داشت: حضور فرمانده سپاه قدس در این مراسم، روحیه و نشاط ایجاد کرده و امیدواری را در جامعه تقویت کرد، به ویژه پس از شایعات و فضای روانی‌ای که برخی افراد به وجود آورده بودند.

وی افزود: ما باید در کشورمان تمرین کنیم تا به برخی شخصیت‌ها اجازه دهیم کارشان را بدون مانع انجام دهند و نباید خود را درگیر جنگ روانی کنیم که این افراد کجا هستند و چه می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیازی نیست که همه مسائل در ملأ عام مطرح شوند، ادامه داد: خوشبختانه مدیران و فرماندهان ما در وسط میدان حضور دارند و این حضور جدی، قاطع، جسورانه و هوشمندانه، هم به جامعه امید می‌دهد و هم به رزمندگان و فعالان میدان انگیزه و قوت قلب می‌بخشد؛ همچنین، این حضور باعث می‌شود دشمنان بفهمند که مدیران و فرماندهان ما مردان میدان هستند و از هیچ خطری نمی‌هراسند و از هیچ سختی‌ای فرار نمی‌کنند.

پورمحمدی تاکید کرد: این فرماندهان و مدیران تا جایی که در توانشان هست از حقوق کشور، ملت و مردم محروم دفاع می‌کنند و همواره در کنار مظلومان می‌ایستند.

در صورت حمله اسرائیل، پاسخی سخت‌تر خواهیم داد

وی در ادامه سخنان خود درباره تحولات اخیر، به موضع‌گیری شدیدتر جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در صورت حمله پاسخی سخت‌تر خواهیم داد و این را هم اسرائیلی‌ها خواهند فهمید و هم پشتیبانان آن‌ها که هر روز نسخه‌های تخریبی علیه ما صادر می‌کنند؛ همچنین، آمریکایی‌ها باید بدانند که ما در این میدان جدی هستیم و با تمام توان از حقوق، منافع، سرزمین و ملت خود دفاع می‌کنیم. آنها باید بدانند که آسیب‌پذیر هستند و در مقابل، ما در برابر سختی‌ها آزموده شده‌ایم. ملت ما تحمل سختی‌های زیادی را داشته است، در حالی که آنها آمادگی مقابله با چنین چالش‌هایی را ندارند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت: میدان، میدان سختی است و آنها با تحریک یک فرد نابخرد، آدمکش و جنایتکار وارد این میدان شده‌اند، کسی که تنها به فکر حفظ خودش است؛ اما این فرد در حال غرق شدن است و در منجلاب نفرت و کینه‌ای که در دل مردم ایجاد کرده، فرو می‌رود؛ او به زودی ممکن است دیگران را نیز با خود به این ورطه بکشاند؛ از این رو، دیگران باید هوشیار و مراقب اقدامات و تصمیمات خود باشند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها