کد خبر: 730927
تاریخ انتشار :

رایزنی هیات اعزامی نیروهای مسلح ایران با رئیس ستاد نیروهای مسلح عمان

رئیس روابط بین الملل و دیپلماسی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ایران که در راس هیاتی نظامی به مسقط سفر کرده است، با رئیس ستاد نیروهای مسلح سلطنت عمان دیدار و رایزنی کرد.

رایزنی هیات اعزامی نیروهای مسلح ایران با رئیس ستاد نیروهای مسلح عمان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط در خبری از دیدار، امیر سرتیپ محمد احدی رئیس روابط بین الملل و دیپلماسی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دریاسالار عبدالله‌ بن خمیس الرئیسی رئیس ستاد نیروهای مسلح عمان در روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳ خبر داد.

هیات عالی‌رتبه نظامی جمهوری اسلامی ایران در هفته اخیر با استقبال رسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران، به منظور شرکت در نوزدهمین کمیسیون مشترک دوستی نظامی ایران و عمان وارد مسقط شده و درخصوص شماری از مسائل و موضوعات مورد علاقه طرفین که به تقویت همکاری های نظامی و دفاعی دو کشور کمک می‌کند، به بحث و تبادل نظر پرداخته اند.

بازدید از مرکز امنیت دریایی و همچنین دانشکده فنی وزارت دفاع عمان، از دیگر برنامه های هیات مذکور در مدت زمان حضور در عمان است.

کمیسیون مشترک دوستی نظامی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان نوزدهمین نشست سالانه خود از روز دوشنبه ۲۳ مهر به میزبانی سلطنت عمان آغاز کرد.

در این نشست، امیر سرتیپ محمد احدی رئیس روابط بین الملل و دیپلماسی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سرتیب حامد البلوشی معاون عملیات و طرح ریزی رئیس ستاد نیروهای مسلح سلطنت عمان ریاست هیات های ایرانی و عمانی این نشست را بر عهده دارند.

دو طرف شماری از مسائل مطرح شده در دستور کار جلسه که به تقویت همکاری های دو جانبه در حوزه های نظامی کمک می کند و فعالیت های ناشی از کمیته مذکور را بررسی کردند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها