کد خبر: 718523
تاریخ انتشار :

«نامه‌نیوز» گزارش می‌دهد

جدی‌ترین گزینه دموکرات‌ها بعد از بایدن

به رغم اصرار بایدن و کارزار انتخاباتی او به ماندن در رقابت‌های پیش رو، دموکرات‌ها به دنبال گزینه جایگزین هستند و به نظر می‌رسد که هریس، جدی‌ترین گزینه آنها در صورت کناره‌گیری بایدن است.

جدی‌ترین گزینه دموکرات‌ها بعد از بایدن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - به رغم اصرار بایدن و کارزار انتخاباتی او به ماندن در رقابت‌های پیش رو، دموکرات‌ها به دنبال گزینه جایگزین هستند و به نظر می‌رسد که هریس، جدی‌ترین گزینه آنها در صورت کناره‌گیری بایدن است.

با شدت گرفتن احتمال کناره‌گیری «جو بایدن» از عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، تقلای چهره‌های حزب دموکرات برای معرفی نامزد این حزب برای رقابت با «دونالد ترامپ» افزایش یافته و بسیاری «کامالا هریس» را جدی‌ترین گزینه برای نمایندگی دموکرات‌ها می‌دانند.

آنطور که گاردین گزارش داده ️گویا مقرر است که گروه دموکرات مجلس نمایندگان به صورت حضوری در رابطه با این موضوع تشکیل جلسه دهد.

️گفتنی است، خروج بایدن از رقابت‌های انتخاباتی تحولی تاریخی خواهد بود که ایالات متحده در دهه‌های گذشته شاهد آن نبوده است و می‌تواند یک رقابت شدید را پیش از گردهمایی حزب در شش هفته آینده در شیکاگو، آغاز کند.

️آخرین رئیس‌جمهوری که از انتخاب مجدد خودداری کرد، لیندون بی جانسون بود که در سال ۱۹۶۸ در بحبوحه کشتار جنگ ویتنام، کاهش محبوبیت و نگرانی در مورد سلامتی‌اش، مبارزات انتخاباتی خود را رها کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها