کد خبر: 690198
تاریخ انتشار :

4 مدل فن هواکش صنعتی بی صدا در بازار

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هواکش صنعتی بی صدا یکی از جدایی ناپذیر ترین تجهیزات در محیط های کارگاهی، صنایع و کارخانه ها است. هنگامی که در منزل یا خانه بوی یک وعده غذایی می پیچد میتوان با باز کردن پنجره و درب ها عمل تهویه را انجام دهیم. اما عمل تهویه در یک کارخانه رنگ سازی یا کارخانه پلاستیک که بو یا گازهای سمی پخش شده است چگونه خواهد بود؟ آیا باز کردن درب و پنجره جوابگو خواهد بود؟

پاسخ این سوال شفاف است. در مراکز صنعتی برای عمل تهویه باید اقدام به خرید هواکش صنعتی با کیفیت نصب و استفاده شود. هواکش صنعتی باید در کنار تهویه عالی، آلودگی صوتی کمی هم داشته باشد؛ و یا صدای هواکش نزدیک به صدای روزمره باشد. یکی از مشکلات مراکز صنعتی، صدای مزاحم هواکش صنعتی است. کارگران و مهندسان مجبور به تحمل سختی های کار هستند و در این حین نباید صدای مزاحم هواکش آنها را اذیت کند و یا با کارایی پایین در تهویه، سلامتی آنها را در خطر بیندازد. پس نیاز داریم به هواکش صنعتی بی صدا با کارایی و عملکرد عالی.

هواکش صنعتی بی صدا

هواکش صنعتی بی صدا یکی از نیازهای اساسی محیط هایی است که علاوه بر تهویه هوا نیاز به آرامش مطلق دارند. محیط هایی مانند بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، رستوران و کافی شاپ ها و … .

هواکش صنعتی بی صدا از فناوری های پیشرفته استفاده می‌کند تا میزان نویز و صدای تولید شده را به حداقل برساند. مهم ترین تکنولوژی استفاده شده در هواکش صنعتی بی صدا استفاده از موتور هواکش صنعتی بی صدا است.

مکانیزم عمل هواکش صنعتی بدین گونه‌ست که ابتدا هوای تمیز بیرون را به داخل منتقل کرده و سپس هوای نامطلوب داخل را به بیرون هدایت میکند. اغلب هواکش های موجود در بازار هم دارای لرزش زیاد و هم دارای صدای بلند و گوش خراش هستند. به همین منظور به معرفی چند مدل هواکش صنعتی بی صدا با کارایی بالا میپردازیم:

هواکش صنعتی بی صدا زیلابگ

برند زیلابگ یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده هواکش صنعتی است؛ که تحت لیسانس کشور آلمان به تولید هواکش صنعتی بی صدا میپردازد. زیلابگ به علت رعایت تمامی استانداردهای جهانی موفق به دریافت گواهینامه رضایت مشتری شده است. همچنین با بکارگیری دانش و فناوری های به روز هواکش صنعتی بی صدا با بالاترین کیفیت و کارایی را روانه بازار میکند. در ادامه به معرفی تعدادی از مدل های پر فروش هواکش زیلابگ میپپردازیم:

هواکش صنعتی بی صدا 35 سانت زیلابگ مدل FTP 4E-350B

ftp-4e-350_b_1551504611-1.jpg

هواکش صنعتی بی صدا آکسیال زیلابگ مدل FTP 4E-350B بر روی آن موتور تک فاز صنعتی نصب شده و حجم هوادهی این هواکش به این میزان 2450 m3/h میرسد. قطر پروانه این هواکش 350 mm و سرعت چرخش پروانه ها 1400 دور بر دقیقه است. توان دستگاه 129 وات و ولتاژ ورودی مورد نیاز 220 ولت است.

هواکش صنعتی بی صدا مرغداری و گلخانه ای زیلابگ مدل FTP FAN 100 SB

www.kalasanati.com_fan_zilabeg_damper_948557807-2.jpg

هواکش صنعتی بی صدا مرغداری و گلخانه ای زیلابگ FTP FAN 100 SB بر روی آن موتور سه فاز صنعتی نصب شده و حجم هوادهی این هواکش صنعتی بی صدا به میزان  18623 m3/h میرسد. قطر پروانه این هواکش 1000mm و سرعت چرخش پروانه ها 1400 دور بر دقیقه است. توان دستگاه 400 وات و ولتاژ ورودی موردنیاز 380 ولت است.

هواکش صنعتی بی صدا دمنده

برند دمنده یکی از برندهای ایرانی تولید کننده هواکش صنعتی بی صدا است که در سال های اخیر به دلیل رعایت تمامی استانداردها و تولید هواکش های با کیفیت توانایی رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارد. تمامی هواکش های دمنده بعد از تولید در کارخانه تست میشوند و بر پایه بروزترین اصول طراحی و مهندسی تولید میشوند. در ادامه به معرفی تعدادی از مدل های پر فروش فن هواکش دمنده میپردازیم:

هواکش صنعتی بی صدا 60 سانت سنگین فلزی دمنده VIM-60K4S

www.kalasanati.com_damande_vim_1550131917-3.jpg

هواکش صنعتی بی صدا آکسیال 60 سانت سنگین فلزی دمنده VIM-60K4S بر روی آن موتور تک فاز صنعتی نصب شده و حجم هوادهی این هواکش صنعتی بی صدا به میزان 9000 m3/h میرسد. قطر پروانه این هواکش 600mm و سرعت چرخش پروانه ها 1440 دور بر دقیقه است. توان دستگاه 500 وات و ولتاژ ورودی مورد نیاز 220 ولت است.

هواکش صنعتی بی صدا 56 سانت ایلکا فلزی دمنده VIK-56G4S2

هواکش صنعتی بی صدا 56 سانت ایلکا فلزی دمنده VIK-56G4S2 بر روی آن موتور تک فاز صنعتی نصب شده و حجم هوادهی این هواکش صنعتی بی صدا به میزان 10000m3/h میرسد. قطر پروانه این هواکش 560mm و سرعت چرخش پروانه ها 1400 دور بر دقیقه است. توان دستگاه 600-700 وات و ولتاژ ورودی مورد نیاز 220 ولت است.

نتیجه گیری

هواکش صنعتی بی صدا یکی از نیاز های اساسی مراکز صنعتی است که نیاز به آرامش و کارایی بالا دارند. در این مقاله به معرفی پرفروش ترین هواکش های صنعتی بی صدا از دو برند معتبر دمنده و زیلابگ پرداختیم. شما میتوانید برای دسترسی به اطلاعات بیشتر به سایت کالا صنعتی مراجعه کنید و مشاوره رایگان برای خرید هواکش صنعتی بی صدا دریافت کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها