کد خبر: 713245
تاریخ انتشار :

بهترین جراح فوق تخصص برای عمل اسلیو معده

بهترین جراح فوق تخصص برای عمل اسلیو معده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

تصور کنید به تازگی تحقیقات لازم را برای انجام جراحی چاقی به اتمام رسانده اید. حال تصمیم گرفته اید با بهترین جراح فوق تخصص برای عمل اسلیو معده ملاقات کنید. در هنگام جست و جو می توانید نام دکتر فربد امامی یگانه را در لیست بهترین جراحان و فلوشیپ های فوق تخصصی جراحی چاقی مشاهده نمایید. پرسشی که مطرح می شود این است که بهترین جراحان چاقی چگونه و بر اساس چه معیارهایی انتخاب و معرفی می شوند؟ در ادامه به 6 نکته مهم در انتخاب بهترین جراح چاقی اشاره ای خواهیم داشت.

ارزیابی مهارت های بهترین جراح فوق تخصص برای عمل اسلیو معده

بهترین جراح فوق تخصص برای عمل اسلیو معده جراحی است که رویکردهای درمانی متفاوتی را ارائه دهد. جراح چاقی باید بر تمامی تکنیک های جراحی چاقی از جمله اسلیو و بای پس معده مسلط باشد. همچنین باید با شما درباره خطرات و مزایای هر یک و آنچه ممکن است برای شما بهترین باشد صحبت کند. در لیست مهارت ها و خدمات دکتر فربد امامی یگانه می توان جراحی های زیر را مشاهده کرد:

  • جراحی اسلیو،
  • بای پس کلاسیک،
  • بای پس مینی امگا،
  • ساسج بای پس،
  • ساسی بای پس،
  • حلقه معده یا جراحی باندینگ،
  • بالن معده،
  • پلیسه معده،

تکنیک جراحی و میزان تهاجم آن

فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته، بهترین جراح فوق تخصص برای عمل اسلیو معده است. فلوشیپ های جراحی چاقی از روش لاپاراسکوپی برای انجام اسلیو و بای پس استفاده می کنند که روشی کم تهاجم به شمار می رود. در این روش با ایجاد چهار یا پنج برش کوچک روی شکم بیمار، ابزار لاپاراسکوپی وارد بدن شده و جراحی انجام می شود. میزان درد و طول دوره نقاهت در این روش بسیار کمتر از جراحی باز است. دکتر فربد امامی یگانه، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی های چاقی است و از روش لاپاراسکوپی برای انجام این جراحی ها استفاده می کند.

12

محل انجام جراحی

بهترین جراح فوق تخصص برای عمل اسلیو معده، جراحی است که خدمات خود را در مجهزترین و بهترین بیمارستان ارائه می دهد. جراحی اسلیو معده و سایر جراحی های چاقی باید در مراکزی انجام شوند که بالاترین سطح استاندارد مراقبت های چاقی را ارائه می دهند. دکتر امامی یگانه با ارائه خدمات خود در مراکز درمانی معتبر، سعی در جلب رضایت مراجعه کنندگان دارد. همچنین انجام این کار، افزایش شانس موفقیت جراحی و جلوگیری از بروز عوارض جانبی بعد از عمل را نیز به همراه دارد.

اعتبار و تجربه بهترین جراح فوق تخصص برای عمل اسلیو معده

در انتخاب بهترین جراح فوق تخصص برای عمل اسلیو معده، باید اعتبار و تجربه جراح و تیم همراهش را نیز در نظر گرفت. تعداد عمل های جراحی موفق انجام شده، نشان دهنده میزان تبحر و تجربه جراح منتخب شما است. همچنین لازم است مدارک علمی جراح و تیم همراه او مورد ارزیابی قرار گیرد. اعضای تیم پزشکی باید برای انجام مراقبت های جراحی چاقی تایید شده باشند.

یک تیم جراحی چاقی قوی از فوق غدد درون ریز،گوارش و کبد و ریه، متخصص تغذیه و روانشناس نیز تشکیل شده است. این تیم پزشکی با ارائه مشاوره های فردی در تلاش برای یافتن علت اصلی چاقی و برطرف کردن آن است. جراح باید دارای بورد تخصصی جراحی عمومی و فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته باشد. از افتخارات دکتر فربد امامی یگانه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران،
  • بورد تخصصی جراحی عمومی و مدرک فوق تخصص جراحی چاقی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران،
  • عضویت رسمی در فدراسیون بین المللی جراحان چاقی(IFSO)،
  • عضویت رسمی در جامعه جراحان چاقی متابولیک در آمریکا (ASMBS)،
  • عضویت فعال در انجمن جراحان درون بین یا لاپاراسکوپی ایران.
  • عضو جامعه جراحان ایران.

13

رویکرد درمانی و سیاست جراح در مراجعات منظم بیمار

در انتخاب بهترین جراح فوق تخصص برای عمل اسلیو معده، باید رویکرد درمانی جراح منتخب خود را نیز مورد بررسی قرار دهید. آگاهی کامل از مراقبت های قبل و بعد از عمل، به شما کمک می کند تا نگاهی واقع گرایانه نسبت به جراحی و انتظارات خود در دستیابی به کاهش وزن پایدار داشته باشید.

رویکرد درمانی دکتر فربد امامی یگانه برای بیماران مبتلا به چاقی مفرط با توجه به نیازها و ترجیحات آن ها تنظیم می شود. ممکن است قبل از جراحی چاقی، مواردی چون رعایت رژیم غذایی، ورزش، دارو درمانی و روان درمانی در برنامه کاهش وزن بیمار قرار داده شوند. شناسایی افراد کاندید برای انجام جراحی اسلیو و بای پس توسط جراح چاقی انجام می شود و نیاز به بررسی دقیق پرونده پزشکی بیماران دارد.

دکتر فربد امامی یگانه با بررسی تاریخچه کاهش وزن بیمار، انجام معاینه بالینی و مشاهده نتایج آزمایشات مورد نیاز، علت اصلی اضافه وزن را بررسی کرده و روش درمان بیمار را انتخاب می کند. در طول این آزمایش ها و معاینات، میزان اضافه وزن تعیین شده و بیماری های همراه چاقی و علل مختلف اضافه وزن نیز شناسایی می شوند. بسته به علت چاقی، ممکن است یکی از روش های دارو درمانی، رژیم، ورزش و جراحی یا ترکیبی از آن ها برای درمان بیمار در نظر گرفته شود.

14

میزان پاسخگویی جراح نسبت به بیمار

بهترین جراح فوق تخصص برای عمل اسلیو معده، جراحی است که به پرسش ها و نگرانی های بیمار گوش دهد و در راستای رفع آن ها تلاش کند. سفر کاهش وزن با انجام جراحی چاقی تمام نمی شود. جراح چاقی تا چند سال بعد از جراحی و تا رسیدن به وزن ایده آل در کنار بیماران است. در نتیجه مهم است که جراح به نگرانی های شما اهمیت دهد و بتوانید راحت با او درباره انتظاراتتان صحبت کنید.

دکتر فربد امامی با تیم پزشکی آموزش دیده و پشتیبانی و برنامه های کاهش وزن مناسب خود به عنوان یکی از بهترین جراحان چاقی در تهران شناخته می شود. برگزاری پایش های دوره ای جهت بررسی روند کاهش وزن بیماران از جمله خدماتی است که ایشان قبل و بعد از جراحی لاغری در مجموعه مراقبت های خود برای بیماران در نظر می گیرد.

دریافت وقت مشاوره از دکتر فربد امامی یگانه

جهت دریافت وقت مشاوره از دکتر امامی یگانه به عنوان بهترین جراح فوق تخصص برای عمل اسلیو معده، تنها کافی است اسم ایشان را در گوگل سرچ کرده و سایت دکتر امامی را پیدا کنید. با تکمیل و ارسال فرم درخواست مشاوره در سایت رسمی دکتر فربد امامی یگانه و همچنین از طریق شماره های تماس درج شده در سایت می توانید برای گرفتن وقت مشاوره اقدام نمایید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها