کد خبر: 688130
تاریخ انتشار :

مزیت اقدام پرحاشیه علی خطیر برای استقلال

مدیرعامل استقلال حالا خوشحال است که در رعایت سقف بودجه کوشا بوده و توانسته قراردادهای باشگاه را به صورت شفاف ثبت کند.

مزیت اقدام پرحاشیه علی خطیر برای استقلال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعاتی که در هفته‌های گذشته پیرامون باشگاه استقلال وجود داشت و انتقادهای زیادی را متوجه علی خطیر مدیرعامل این باشگاه کرد، اصرار او برای رعایت قانون سقف بودجه و همچنین پیروی از دستورالعمل‌های جدید نقل و انتقالاتی بود.

بابت این اقدام خطیر حتی جواد نکونام هم از مدیرعامل باشگاه استقلال ناراحت شد؛ سرمربی آبی‌ها در مصاحبه دوشنبه شب خود به صراحت اعلام کرد که وقتی 5، 6 باشگاه دیگر سقف بودجه را رعایت نمی‌کنند چرا استقلال روی این مسئله اصرار دارد؟ او همچنین گفته بود که چرا یک قانون را فقط باشگاه استقلال باید رعایت کند؟

حالا با توجه به حکم سنگینی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه باشگاه سپاهان صادر کرده و این باشگاه را به خاطر تخطی از قوانین در برخی قراردادهایش با کسر 4 امتیاز و جریمه 40 میلیارد تومانی مواجه کرده، بی شک علی خطیر از اقدام خود خرسند است.

از طرف دیگر امروز سازمان لیگ اعلام کرد که کارگروه ناظر بر قراردادها نسبت به راستی آزمایی و بررسی قراردادهای بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس تشکیل جلسه داده تا مشخص شود احتمال صدور حکم علیه پرسپولیس هم وجود دارد. هرچند که مدیران باشگاه سرخپوشان پایتخت هم اعتقاد دارند از قوانین تخطی نکرده‌اند.

با این حال حالا علی خطیر که بارها از شفاف بودن قراردادهای باشگاه استقلال با اعضای خود صحبت کرده، دغدغه‌ای بابت بررسی قراردادهای باشگاه تحت مدیریت خود ندارد.

استقلال اگرچه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند اما حالا که بحث بررسی قراردادها و راستی آزمایی از باشگاه‌های مختلف وسط آمده، هواداران آبی حداقل در این یک مورد نگرانی خاصی نخواهند داشت و خیالشان راحت است که تنبیهی گریبان تیم‌شان را نمی‌گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها