کد خبر: 689033
تاریخ انتشار :

ترکیب به هم ریخته الهلال 2 بازی قبل از نساجی

ژسوس پرتغالی 6 بازیکن اصلی الهلال را در مسابقه امروز مقابل الجبلین تغییر داد.

ترکیب به هم ریخته الهلال 2 بازی قبل از نساجی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال عربستان که باید روز سه شنبه هفته آینده در دومین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف نساجی ایران برود و به تهران سفر کند، امروز در جام پادشاهی به مصاف تیم دسته اولی الجبلین خواهد رفت.

الهلال عربستان که چهار روز دیگر هم در لیگ روشن یک مسابقه حساس مقابل الشباب دارد و پس از آن باید به تهران بیاید و مقابل نساجی قرار بگیرد، از ساعت 18:30 امروز در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام پادشاهی این کشور به مصاف الجبلین می‌رود.

یاسین بونو، کالیدو کولیبالی، حسان تمبکتی، سعود عبدالحمید، یاسر الشهرانی، روبن نوس، سلمان الفرج، الحمدان، مالکوم، سالم الدوسری و الکساندر میتروویچ 11 بازیکنی هستند که ترکیب اولیه الهلال را در مسابقه امروز در جام پادشاهی عربستان مقابل الجبلین تشکیل می‌دهند.

محمد البریک، علی آل‌بلیهی، ناصر الدوسری، محمد کانو، سرگئی میلینکوویچ‌ساویچ و نیمار نیز که چهار روز قبل در هفته هفتم لیگ روشن عربستان در ترکیب الهلال مقابل تیم ضمک حضور داشتند و به تساوی یک بر یک رسیدند، امروز در جمع 11 نفر اصلی مقابل الجبلین دیده نمی‌شوند، اما احتمالا در دیدار آینده برابر الشباب و حتی نساجی ایران به کار گرفته شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها