کد خبر: 690309
تاریخ انتشار :

ضرر هنگفت از فروش ستاره جنجالی: فقط او را ببرید!

باشگاه چلسی آماده است تا روم لو لو کا کو، مهاجم بلژیکی، را با مبلغی در حدود 44 میلیون یورو به فروش برساند.

ضرر هنگفت از فروش ستاره جنجالی: فقط او را ببرید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ضرر هنگفت از فروش ستاره جنجالی: فقط او را ببرید!

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو تابستان امسال بار دیگر به صورت قرضی از چلسی جدا شد و این بار به رم رفت تا تحت هدایت ژوزه مورینیو در سری آ به میدان برود. 

این بازیکن در هشت دیداری که با پیراهن این تیم در زمین حاضر بوده موفق شده هفت گل برای تیمش به ثمر برساند تا آماری درخشان را ثبت کرده باشد و همین باعث شد که مدیران این باشگاه به فکر دائمی کردن قرارداد او باشند. 

هرچند این عملکرد خوب شاید منجر به این شود که قیمت او در تابستان سال آینده از آنچه مدیران چلسی پیش از این فکر می‌کردند هم بیشتر شود اما همچنان فاصله زیادی با مبلغی که آنها برای جذب او پرداخته بودند دارد. 

چند رسانه انگلیسی مدعی شده‌اند که چلسی آماده است تا لوکاکو را که تا سال 2026 با آنها قرارداد دارد را بادریافت تنها 44 میلیون یورو به فروش برساند و این موضوع را با مدیران باشگاه رم هم در میان گذاشته است.

این باشگاه لیگ برتری پیش از این در تابستان 2021 مبلغ 105 میلیون یورو برای انتقال این مهاجم بلژیکی از اینتر به استمفوردبریج هزینه کرده بود اما او به هیچ وجه نتوانست انتظارات را در این تیم برآورده کند و حالا دو فصل است که به صورت قرضی در تیم‌های دیگر توپ می‌زند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها