کد خبر: 691555
تاریخ انتشار :

جشن و پایکوبی با ورود مارتینز (عکس)

هواداران فولاد در حضور سرمربی اسپانیایی جشن پیروزی مقابل استقلال خوزستان را برپا کردند.

جشن و پایکوبی با ورود مارتینز (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فولاد در دو دیدار اخیرش با ایگناسیو مارتینز کاملا از بحران خارج شده و آرامش مطلق را سپری کرده و در مسابقه قبل هم که یک رقابت حیثیتی برابر استقلال خوزستان داشت، توانست پس از حملات پیاپی به گل برتری در دقایق تلف شده دست پیدا کند تا هواداران این تیم پس از مدت‌ها با خوشحالی و سه امتیاز از ورزشگاه بروند.

هواداران پرشور فولاد که حمایت خوبی در زمان ورود سرمربی سابق لوانته و آلمریا اسپانیا به تیمشان داشتند، در دیدار مقابل استقلال خوزستان نیز به تشویق ایگناسیو مارتینز پرداختند و پس از خروج بازیکنان از زمین در پایان بازی، او را صدا زدند تا در کنارش جشن این برد را بگیرند.

ایگناسیو مارتینز در شرایطی وارد فولاد خوزستان شد که این تیم هیچ امتیازی نداشت، اما حالا آنها توانسته‌اند در دو مسابقه پیاپی با مرد اسپانیایی دو پیروزی پیاپی به دست بیاورند و شرایط خوبی را تجربه کنند و حالا آماده هستند تا همین روند را در دیدارهای آینده نیز دنبال کنند.

شاگردان مارتینز روز جمعه هفته جاری در دیداری سخت مقابل تیم آماده شمس آذر قزوین که اخیرا تراکتور را شکست داده، قرار می‌گیرند ولی امیدوار هستند بازهم در کنار حمایت تماشاگران فولاد بتوانند به روند خوب‌شان ادامه بدهند و 3 امتیاز این جدال خانگی را کسب کنند و به میانه جدول برسند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها