کد خبر: 674456
تاریخ انتشار :

خرید و فروش مواد مصرفی و تجهیزات دندانپزشکی دکترمارکتز

خرید و فروش مواد مصرفی و تجهیزات دندانپزشکی دکترمارکتز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دکتر مارکتز چیست ؟

دکتر مارکتز یک فروشگاه چند فروشندگی (مارکت پلیس) است که زمینه خرید آنلاین امن و راحت برای خریداران و فروش انلاین امن و با اطمینان برای تامین کنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی ( توزیع کنندگان،تولید کنندگان و وارد کنندگان ) را فراهم میکند .

نوع فعالیت فروشگاه های مارکت پلیس (چند فروشندگی ) به این صورت است : ثبت نام فروشندگان در سایت و معرفی محصولات و فروش محصولات خود  .

دکتر مارکتز امکانات زیادی را جهت رفاه خرید و فروش تجهیزات و مواد مصرفی پزشکی فراهم نموده تا خریداران و فروشندگان با کمترین نگرانی و هزینه، اقلام مورد نیاز خود را خرید و فروش کنند.

در این سایت امکان خرید همزمان از چند فروشنده وجود دارد.

هدف اصلی دکتر مارکتز چیست ؟

همکاری با شرکت های دانش بنیان و تولیدکنندگان داخلی مواد، ابزار و تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی و ازمایشگاهی و همچنین معرفی اقلام مذکور به جامعه پزشکان و دندانپزشکان .

با معرفی هر محصول داخلی و بیان ویژگی های هر یک ، این امکان برای خریداران ایجاد می شود که محصولات داخلی را جایگزین محصولات وارداتی مشابه کنند .

یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید محصولات دندان پزشکی که در حال حاضر دکتر مارکتز در حال همکاری با ان است  شرکت دانش بنیان اندیشه گستر مسعود(AGM) می باشد که هدف اصلی آن تولید محصولات دندان پزشکی با کیفیت است .

موضوع قابل توجه در مورد محصولات تولیدی این شرکت فرمول اختصاصی مواد تولید شده ان است  .

کار شرکت اندیشه گستر مسعود با سنتز پودر سیلیکات کلسیم شروع شد که در نهایت موفق به ساخت سمان MTA با کیفیت بسیاربالا شدند که قابل رقابت با بهترین نمونه های داخلی و خارجی است و ادامه فعالیت شرکت با تولید سمان  دندانی مثل گلس آینومر ،سمان زینک فسفات و پلی کربوکسیلات و.... همراه بود.

این شرکت دارای برنامه مدون 5 ساله جهت تبدیل به معتبر ترین تولید کننده مواد دندان پزشکی و رقابت با برترین شرکت های داخلی و خارجی است و برنامه های جدیدی برای تولید سمانه ای رزینی و کامپوزیت در سال جدید دارد.

بی شک دکتر مارکتز در اینده همکاری بیشتری در زمینه فروش محصولات تولیدی با کیفیت این شرکت خواهد داشت .

همچنین همکاری با شرکت ها و برند های خارجی محصولاتی مانند اسید اچ جامبو فسفریک همکاری داریم تا بتوانیم نیاز پزشک را در اکثر برند ها تامین کنیم. پیزو

نحوه فروش و ارائه محصولات مواد مصرفی و تجهیزات  دندان‌پزشکی  در دکتر مارکتز به چه صورت است ؟

فروشندگان در سایت ثبت نام کرده و پس از ایجاد و دسترسی به کارتابل فعال خود می توانند محصولات خود را معرفی و منتشر کنند و به فروش بگذارند .

هر فروشنده دارای پنل مخصوص به خود است که امکان مدیریت اسان فروشگاه را فراهم میکند .

به دلیل چند فروشندگی در دکتر مارکتز تمام محصولات با برند های متنوع و قیمت های مناسب در سایت قرار گرفته است و امکان مقایسه ای راحت و سریع را برای خریداران فراهم می کند .

در واقع دکترمارکت دستیار مسئول خرید کلینیک ها و مطب ها است . مسئول خرید کلینیک یا حتی دستیار دندانپزشک و پزشک به راحتی میتوانند از این سایت برای تهیه انواع تجهیزات و مواد مصرفی پزشکی، دندان پزشکی و آزمایشگاهی مورد نیاز خود اقدام نمایند.

مزایای خرید از دکتر مارکتز چیست ؟

1.       خرید مستقیم از تامین کنندگان و توزیع کنندگان

2.       تنوع در محصولات و برند ها

3.       امکان مقایسه ویژگی های برند های مختلف

4.       خرید و ثبت سفارش امن و اسان

5.       اطلاع و استفاده از تخفیف ها و شرایط ویژه فروش

6.       ایجاد زمینه مقایسه قیمت ها براساس ویژگی های محصولات مشابه

برای خرید از این فروشگاه چه کاری باید انجام داد ؟

افراد کافیست تا در سایت دکترمارکتز ثبت نام و سپس پروفایل کاربری خود را تکمیل نمایند اطلاعاتی که این فروشگاه دریافت خواهد کرد مواردی مانند شماره تماس، کد نظام پزشکی و ... می‌باشد. برای خرید مواد و تجهیزات مربوط به رشته های پزشکی ضرروی می‌باشد. لازم به ذکر است این اطلاعات برای دکترمارکتز محرمانه باقی می‌ماند  .

سپس با مقایسه محصولات متنوع و قیمت های ارائه شده توسط فروشندگان مختلف سفارش خود را ثبت و در کمترین زمان ممکن دریافت کنند .

نمونه ای از محصولات : فایل روتاری

دکتر مگ

یکی از سایت های زیر مجموعه دکتر مارکتز مجله پزشکی دکتر مگ می باشد .

در این مجله بخش های متنوعی جهت : انتشار جدیدترین اخبار در حوزه دندان پزشکی ، اموزش به دندان پزشکان ، اموزش به پرستاران دندان پزشکی ، ارائه مطالب مفید جهت مدیریت کلینیک ها و مراکز درمانی ، مقایسه مواد و تجهیزات مورد استفاده ، استفاده از تجربیات و نظرات پزشکان در خصوص مواد مختلف و...... ایجاد شده است .

با توجه به این نکته که اکثر مطالب علمی و جدید به زبان انگلیسی هستند سعی برا این داریم اطلاعات  را به زبان فارسی در دسترس افراد قرار دهیم .

دکترمگ مهمترین بخش این مجموعه می‌باشد زیرا تمام مطالب مورد نیاز پزشکان و دندانپزشکان، دستیاران و پرستاران را از زبان متخصصین در قالب مقالات و یا فیلم های کوتاه علمی د آموزشی در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد

همچنین دکتر مگ زمینه انتشار مقالات جدید الانتشار به زبان فارسی را برای مقاله نویسان فراهم می کند .

اهداف دکتر مارکتز در سال اینده چیست ؟

گسترش و معرفی بیشتر دکتر مارکتز به دندان پزشکان در سراسر ایران در زمینه ارتباط مستقیم خریداران و فروشندگان در سراسر ایران و پیشرفت و ارائه مطالب جدید علمی و اخبار جدید حوزه دندان و سلامت در دکتر مگ و ارائه برنامه جدید مبنی بر معرفی دندان پزشکان در سراسر ایران و انتشار تجربیات آنان در خصوص مواد مصرفی مختلف یا تجربیات کاری آنان در مجله علمی دکتر مگ

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها