کد خبر: 643858
تاریخ انتشار :

کدام قطعات برلیانس نیاز به تعویض دارند؟

کدام قطعات برلیانس نیاز به تعویض دارند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

یکی از محبوب ترین خودروهایی که در بازار ایران خرید و فروش می‌شود مربوط به برند برلیانس است که به دلیل داشتن خودروهای مفرون‌به‌صرفه و قدرتمند توانسته جایگاه خوبی برای خود فراهم کند. لوازم یدکی برلیانس را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین لوازم یدکی در بازار خودرو دانست که البته دلیل تقاضای زیاد آن به هر تعدد این خودرو در داخل کشور بازمی‌گردد. همانطور که می‌دانید قطعات مختلف خودرو در اثر کارکرد و استهلاک به مرور زمان دچار نواقصی می‌شوند و از این رو نیاز به تعویض و یا تعمیر دارند، به همین دلیل می‌توان یکی از بزرگترین دغدغه‌های مصرف کنندگان را تهیه لوازم یدکی مورد نیاز برای خودروی خود دانست. البته که مصرف‌کننده به دنبال خرید فوری با قیمتی عادلانه و مقرون‌به‌صرفه در دسته لوازم یدکی خودرو است.

برند برلیانس

خودروی برلیانس مربوط به یک شرکت چینی است که در سال 1991 آغاز به کار کرده است. این خودروسازی در ابتدا نسبت به تولید خودروهایی در همکاری با شرکت تویوتا اقدام کرده بود اما توانست در سال 2003 پس از عقد قرارداد با شرکت BMW به عنوان تولیدکننده خودروهای سواری فعالیت کرده و نام خود را به عنوان ششمین تولید کننده خودرو در چین ثبت کند. در سال 1393 برلیانس توانست پس از انعقاد قرارداد با شرکت‌های خودروسازی ایرانی وارد کشور شود و در همکاری با دو خودروسازی سایپا و ایران خودرو ماشین‌های مختلفی را برای مصرف‌کننده ایرانی تولید کند.

از آنجایی که برلیانس به عنوان یکی از برندهای موفق در ایران در زمینه خودرو شناخته می‌شود، انتظار می‌رود که لوازم یدکی برلیانس را بتوان به راحتی تهیه کرد. امروزه به ویژه با پیشرفت علم و فناوری و تبدیل شدن خرید و فروش به یک سیستم کاملا دیجیتالی، می‌توانید از منزل و در سریع‌ترین زمان از پلتفرم‌هایی مانند یدک مارکت نسبت به خرید قطعات یدکی برلیانس مورد نیاز خود اقدام کنید.

کدام قطعات برلیانس نیاز به تعویض دارند؟

در میان قطعات خودروهای برلیانس بعضی از قطعات به صورت مصرفی موقت در نظر گرفته می‌شوند و برای جلوگیری از وارد شدن صدمه به خودرو بهتر است که این قطعات را پس از اتمام دوره مصرف آن‌ها تعویض کنید. البته این موضوع برای تمامی خودروها صدق می‌کند و برای هر قطعه، حتی اگر بهترین ماشین را هم خریداری کرده باشید یک طول عمر تخمین زده شده است.

از جمله قطعاتی که در خودروی برلیانس نیاز به تعویض مداوم دارند و به ویژه برای جلوگیری از صدمه رسیدن بیشتر به خودرو و مکانیزم‌های مختلف آن باید به صورت دوره‌ای آن‌ها را تعویض کرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فیلتر هوا

فیلتر هوا یکی از پرمصرف‌ترین لوازم یدکی برلیانس است که تعویض آن هزینه و زمان زیادی نیاز ندارد، بلکه می‌توانید با یک هزینه مناسب آن را تعویض کرده و در عوض به عمر مفید اتومبیل خود بیافزایید

روغن و فیلتر روغن

فیلتر روغن دیگر لوازم یدکی مهمی است که آن را باید به صورت دوره‌ای تعویض کنید. همانیور که می‌دانید برای جلوگیری از ساییده شدن قطعات فلزی خودرو به ویژه در بخش موتور نیاز به روغن است تا بتوان از اصطکاک بیش از حد قطعات با یکدیگر جلوگیری کرد. اما از آنجایی که ممکن است در روغن مواد ناخالصی وجود داشته باشد و به قطعات خودرو آسیب بزند نیاز به فیلتر کردن روغن است و این قطعه مهم را باید به صورت دوره‌ای تعویض کنید.

واتر پمپ

واترپمپ از دیگر لوازم یدکی رایج در خودروی برلیانس است که نیاز به تعویض دوره‌ای دارد. حضور واتر پمپ برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد خودرو یک امر الزامی است و معمولا تعویض آن در بازه‌ای چند ساله انجام می‌شود.

ضربه‌گیرهای کمک فنر و کمک فنرها

اگرچه کمک فنرها در خودروی برلیانس از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در افزایش نرمی حرکت خودرو نقش بسیاری دارند، اما چنانچه احساس می‌کنید که اتاق خودروی شما ضربات بسیاری متحمل می‌شود بهتر است که برای تعویض آن اقدام کنید.

چراغ‌های عقب و جلو

چراغ‌های عقب و جلو دیگر لوازم یدکی برلیانس هستند که تقاضای بسیاری در بازار برای آن‌ها وجود دارد و به صورت دوره‌ای نیاز به تعویض دارند. البته برای قاب چراغ عقب و جلو عمر مصرفی وجود ندارد اما در صورت تصادف و یا برخورد خودرو به یک جسم سخت و شکستن این چراغ‌ها باید آن‌ها را تعویض کنید.

خرید آسان و سریع لوازم یدکی برلیانس

چنانچه خودروی برلیانس شما به هر دلیل نیاز به تعمیر دارد و برای این منظور بای قطعه‌ای را تعویض کنید، یدک مارکت لوازم یدکی برلیانس را  در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما فراهم می‌کند. قطعات ارائه شده دارای ضمانت کیفی هستند و تلاش شده تا همواره محصولات اورجینال به شکلی بدون واسطه برای مصرف‌کننده فراهم شود.

جهت مشاوره و خرید لوازم یدکی برلیانس از سایت یدک مارکت به آدرس yadakmarket.com  مراجعه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها