کد خبر: 496342
تاریخ انتشار :

سکه دوباره گران شد / دولت همچنان در تغيير تيم اقتصادی تعلل می كند / افزایش ۶۵هزار تومانی قیمت سکه طرح جدید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، درحالیکه بحران سکه و ارز، در هفته های اخیر به بالترین حد خود رسید، مجلس و دولت پا به پای جو حاکم بر کشور، وارد میدان لفاظی شدند و حتی از تغییرات قریب الوقوع در تیم اقتصادی سخن گفتند.
در این شرایط، مجلس مرتباً تهدید به استیضاح می کرد و یغام می فرستاد که قرار است وزرا را به مجلس بکشاند و دولت نیز، هر روز به نقل از دولتمردان ادعا می کرد به زودی تیم اقتصادی تغییر می کند!
تعارف مجل و دولت در تغیرات و تلاش برای مبراسازی خود در افکار عمومی، با آرام شدن فضا اندک اندک از بین رفت ، دولت رسماً از تغییرات ادعا شده عقب نشست و مجلس نیز استیضاح ها را طبق معمول، به حاشیه راند!
این آرامش تصنعی و عاطفیت طلبی به جایی رسید که رییس بانک مرکزی آنقدر فضا را مساعد دید که برای خود رپورتاژ خبری آماده کرد و به جای پاسخگویی در برابر افتضاح مدیریت بازار، از دستاوردهای خود گفت!
حال رفته رفته بازار ثانویه ارز نیز اخبار خوبی به گوش نمی رسد. سکه نیز دوباره رو به افزایش است و طبعاً باید منتظر ماند، دولتمردانو مجلسی ها طبق روال ماههای اخیر، با تشدید جو روانی و ناراحتی مردم به میدان افکار عمومی بیایند و از تغییرات سخن کنند!
سکه دوباره گران شد
در جریان معاملات امروز(یکشنبه) بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۶۵ هزار تومان افزایش به دو میلیون و ۹۲۸ هزار تومان رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۲۰ هزار تومان افزایش به دو میلیون و ۷۰۴ هزار تومان رسید.
هر نیم سکه با ۲۵ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۳۸۳ هزار تومان رسید و هر ربع سکه با افزایش ده هزار تومانی، ۷۱۲ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر سکه یک گرمی نیز ۴۰۶ هزار تومان است.
هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۴۱ دلار و ۶۱ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۴۱ هزار و ۲۰ تومان است.
منبع: انتخاب

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها