کد خبر: 688158
تاریخ انتشار :

سهمیه آرد هر نانوایی بر اساس نان فروخته شده

ایسنا/گیلان مدیرکل غله گیلان، با بیان اینکه سهمیه آرد نانوایی ها براساس عملکرد آنها بارگذاری می شود، اظهار کرد: براساس تعداد نان فروخته شده از طریق کارتخوان تعیین شده در دوره قبل، سهمیه دوره بعد به طور هوشمند بارگذاری می شود و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گیلان هیچ نقشی در این سهمیه گذاری ندارد.

سهمیه آرد هر نانوایی بر اساس نان فروخته شده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فرزاد اسدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: استان گیلان دارای بیش از ۳۹۰۰ واحد نانوایی دانست و واحدهای نانوایی که عملکرد مطلوب داشتند، افزایش سهمیه پیدا می کنند و خبازی‌هایی که عملکرد نامتعارف داشتند، با کاهش سهمیه مواجه می شوند.

سهمیه هر نانوایی بر اساس نان فروخته شده بارگذاری می شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گیلان با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد واحدهای خبازی استان افزایش سهمیه داشتند و مابقی با کاهش مواجه شدند، گفت: برای جلوگیری از ایجاد صف های طولانی، کسر سهمیه ها را با هماهنگی کارگروه آرد و نان استان و فرمانداران به شهرستان ها استرداد می کنیم تا بین واحدهای نانوایی توزیع شود.

اسدی از توزیع ماهانه حدود ۶۰۰ هزار کیسه آرد در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: توزیع آردهای مناسبتی در دوره های مختلف نیز در دستور کار است و لذا در دوره قبل ۵۰ هزار کیسه آرد در سطح شهرستان ها توزیع شد و در این دوره توزیع ۳۰ هزار کیسه آرد را انجام می دهیم.

سهمیه هر نانوایی بر اساس نان فروخته شده بارگذاری می شود

وی با بیان اینکه واحدهای خبازی متخلف، توسط بازرسین به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند، اضافه کرد: به تخلفات نانوایی هایی که به نوعی از شاخص های تعریف شده در عرضه نان خارج شوند، رسیدگی و با آنها برخورد قانونی می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها