کد خبر: 716017
تاریخ انتشار :

4 گلر بزرگسال، تحت قرارداد با استقلال!

استقلال در حال حاضر 4 دروازه‌بان بالای 23 سال در اختیار دارد که مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار آنها است!

4 گلر بزرگسال، تحت قرارداد با استقلال!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه استقلال در روزهای نقل و انتقالات تابستانی با یک معضل عجیب و غریب روبه‌رو شده‌اند و مشخص نیست چگونه باید این بحران را مدیریت کنند. استقلالی‌ها در شرایطی اقدام به استخدام یک دروازه‌بان بوسنیایی-مقدونیه‌ای به نام ودران کیوسفسکی کرده‌اند که همین الان سه دروازه‌بان دیگر را در اختیار دارند!

سیدحسین حسینی دروازه‌بان اول و کاپیتان آبی‌پوشان که در فصل گذشته عملکردی فوق‌العاده داشت و از نظر آماری بهترین گلر لیگ برتر لقب گرفت، یک سال دیگر از قراردادی باقی مانده است.

محمدرضا خالدآبادی دیگر دروازه‌بان استقلال در فصل گذشته بود که فرصت چندانی برای حضور در ترکیب به دست نیاورد اما همچنان تحت قرارداد استقلال است. جالب اینکه سینا سعیدی‌فر دروازه‌بان آبی‌پوشان که در نیم فصل پارسال به صورت قرضی راهی شمس‌آذر قزوین شده بود نیز با پایان این قرارداد به واسطه قراردادی که با استقلال دارد، اکنون بازیکن آبی‌پوشان محسوب می‌شود.

جالب اینکه سعیدی‌فر و خالدآبادی که تا سال پیش سهمیه زیر 23 سال محسوب می‌شدند، اکنون با بالا رفتن سن آنها دیگر زیر 23 سال نیستند و برای ماندن در استقلال یا باید در لیست بزرگسال قرار بگیرند و یا جزء دو سهمیه زیر 25 سالی باشند که در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفته است.

سینا سعیدی‌فر با پایان قرارداد قرضی‌اش با شمس آذر بازیکن استقلال محسوب می‌شود و جالب اینکه او دیگر سهمیه زیر 23 سال نیست.

حالا با احتساب حضور سیدحسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی و سینا سعیدی‌فر و جذب دروازه‌بان خارجی در حال حاضر استقلال چهار دروازه‌بان بالای 23 سال در اختیار دارد که وضعیت نامشخصی دارند!

هواداران استقلال که از عملکرد حسینی در فصل پیش بسیار راضی هستند، نسبت به استخدام گلر خارجی بسیار ناراحت هستند. از سوی دیگر جذب کیوسفسکی باعث دلخوری سیدحسین حسینی شده و بحث‌هایی درباره جدایی‌اش مطرح است که به شایعات خواهد افزود. این در حالی است که خالدآبادی و سعیدی‌فر هم با سهمیه بزرگسال گلر استقلال محسوب می‌شوند تا آبی‌ها در خط دروازه با وضعیتی عجیب روبه‌رو باشند.

چیزی که مسلم است، از بین چهار دروازه‌بان مذکور مدیران باشگاه حداقل باید دو دروازه‌بان را با توجه حضور آنها در سهمیه بزرگسال یا زیر 25 سال از لیست خارج کند و باید دید در روزهای آینده آنها چگونه با این بحران بزرگ برخورد خواهند کرد. خصوصا اینکه بسیار بعید به نظر می‌رسد استقلال هردو سهمیه زیر 25 سال خود را با دروازه‌بان (خالدآبادی و سعیدی‌فر) پر کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها