کد خبر: 719752
تاریخ انتشار :

بلاگ نقل و انتقالاتی فوتبال ایران (زنده)

بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران فعلا بر بال شایعات به کار خود ادامه می‌دهد.

بلاگ نقل و انتقالاتی فوتبال ایران (زنده)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که فاصله تیم‌ها برای شروع رقابت‌های لیگ برتر کمتر و کمتر می‌شود، مربیان و مدیران در تلاش‌اند آخرین جمع‌بندی‌ها را برای کامل کردن تیم‌شان انجام بدهند. این در شرایطی است که یک تیم لیگ برتری (هوادار) تازه تمریناتش را شروع کرده و به دنبال خرید بازیکنان جدید است.

همچنین با سفر پرسپولیس، تعداد تیم‌های ایرانی حاضر در ترکیه به ۶ رسید تا عملا کمپ‌های موجود در کشور استانبول مثل همیشه بیشترین بار مسئولیت را در روزهای تعطیلی لیگ برتر برای تمرین تیم‌های ایرانی بردارند؛ موضوعی که تا چند سال پیش در رده کارهای ممنوعه قرار گرفته بود، اما مثل همه این ممنوعیت‌ها در نهایت قوانین تسلیم اراده باشگاه‌ها شدند.

در این ستون شایعات و اخبار مربوط به نقل و انتقالات تیم‌ها و همچنین حواشی این جابه‌جایی‌ها را با هم مرور خواهیم کرد. ضمن اینکه تحولات مربوط به لژیونرها و بازیکنانی که چندان به چشم شما نیامده‌اند را نیز بررسی می‌کنیم.

با بلاگ نقل و انتقالاتی "ورزش سه" همراه ما باشید:

 پوشش زنده خبری

08 مرداد 1403 ساعت 15:09

محسن کریمی، بازیکن سابق استقلال، دوباره این فصل در جمع نساج‌ها حضور دارد. این وینگر شمالی برای پایان دادن به روزهای ناکامی‌اش در فوتبال بعد از آن شروع درخشان، به کمی فضا و حمایت از سوی هم‌بازیانش نیازمند است.

08 مرداد 1403 ساعت 14:42

یکی از اخبار مهم امروز، حضور مهدی عبدی در باشگاه پرسپولیس بود. عبدی پس از پایان قرارداد قرضی خود با تراکتور به پرسپولیس بازگشت و تمرینات پیش‌فصل را زیرنظر خوان کارلوس گاریدو آغاز کرد اما حالا شایعاتی پیرامون احتمال جدایی او از جمع سرخ‌ها به گوش می‌رسد و این احتمال وجود دارد که او با فسخ قراردادش راهی تیم جدیدی شود.

08 مرداد 1403 ساعت 14:31

محمدرضا اخباری تنها گزینه ایرانی باشگاه پرسپولیس برای جانشینی علیرضا بیرانوند محسوب می‌شد و سرخ‌ها بارها برای جذب او با باشگاه گل‌گهر وارد مذاکره شدند، اما در نهایت این باشگاه حاضر به فروش دروازه‌بان خود نشد. رضا درویش اعلام کرد موضوع انتقال اخباری به پرسپولیس کاملا منتفی شده است.

08 مرداد 1403 ساعت 14:29

جلال علی‌محمدی و فرشید باقری که درخواست جدایی از مس رفسنجان را به این باشگاه ارائه داده بودند، بارها با مدیران باشگاه و محرم نویدکیا برای جدایی صحبت کرده‌اند، اما محرم نویدکیا، سرمربی نارنجی‌پوشان تاکنون اجازه جدایی به این نفرات را نداده است.

08 مرداد 1403 ساعت 14:25

بهنام برزای یکی از بازیکنانی بود که اخبار مختلفی در خصوص احتمال حضورش در استقلال خوزستان منتشر می‌شد اما به نظر می‌رسد این انتقال فعلا منتفی شده است. البرز حاجی‌پور، مدیر تیم فوتبال استقلال خوزستان، در این خصوص می‌گوید: اوایل کار دنبال جذب برزای بودیم، اما این بازیکنان کمتر از 15 یا 20 میلیارد تومان نمی‌خواهند. منتظر هستیم بازار اُفت کند تا با قیمت کمتری بازیکن جذب کنیم.

08 مرداد 1403 ساعت 14:24

پیمان‌ رنجبری، مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان، با عقد قراردادی یک ساله به شمس‌آذر پیوست. این بازیکن سابقه آقای‌ گلی در رقابت‌های لیگ یک با گل‌گهر سیرجان را در کارنامه دارد و در تیم‌های ملوان، ذوب‌آهن، نفت مسجد سلیمان، پیکان و … نیز بازی کرده است.

08 مرداد 1403 ساعت 14:21

در شرایطی که باشگاه استقلال خوزستان چند روز قبل در خبری رسمی اعلام کرده بود کوین بولی مدافع فرانسوی-ساحل‌عاجی پیشین تیم فارول رومانی را به خدمت گرفته است، امروز باشگاه خیبر خرم‌آباد از این بازیکن به عنوان خرید جدید خود رونمایی کرد.

08 مرداد 1403 ساعت 14:18

پس از جدایی علیرضا بیرانوند از جمع سرخپوشان، باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به جذب جانشین او نشده است. رضا درویش صبح امروز در گفتگویی در این باره توضیح داد: آقای گاریدو کسی را انتخاب کردند و قرارداد هم آماده شد اما ایشان به جهت مسابقات قاره‌ای که دارند، می‌توانند دو شهریور بیایند که این عملی نیست و به کار ما نمی‌خورد. درست است که دروازه‌بان خوب و جوانی داریم اما به هر صورت ایشان دو گزینه را دیگر را کاندید کرده است.

08 مرداد 1403 ساعت 14:15

عثمان اندونگ مدافع سنگالی فصل گذشته استقلال خوزستان که پس از پایان مسابقات، ایران را به مقصد کشورش ترک کرده بود، بار دیگر به ایران بازگشت تا پای میز مذاکره گل‌گهر سیرجان بنشیند و قراردادش را با این باشگاه امضا کند.

08 مرداد 1403 ساعت 14:13

محسن فروزان که در نقل و انتقالات زمستانی گذشته به ذوب‌آهن پیوسته بود، تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفته و قصد ندارد قرارداد خود را با سبزپوشان تمدید کند. او احتمالا تا هفته آینده باشگاه بعدی خود را مشخص می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها