کد خبر: 722299
تاریخ انتشار :

لک: محرم همین امروز برود حق دارد!

دروازه‌بان مس رفسنجان نسبت به عدم صدور کارت بازی خریدهای جدیدشان گلایه دارد.

لک: محرم همین امروز برود حق دارد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر مقابل تراکتور شکست خورد، اما در این بازی حتی یک نفر از خریدهای جدیدش را در اختیار نداشت و از سوی دیگر محرم نویدکیا فقط دو بازیکن ذخیره روی نیمکت می‌دید و گلر ذخیره هم در اختیارش نبود که این مسئله به شدت موجب ناراحتی محرم نویدکیا، سرمربی نارنجی پوشان و حامد لک، دروازه‌بان این تیم شد.

حامد لک درباره عملکردشان مقابل تراکتور به خبرنگار "ورزش سه" گفت: با توجه به اینکه فقط 13 بازیکن داشتیم و پنج نفر از آنها بازیکنان کم سن و سال و بدون تجربه لیگ برتری بودند، عملکرد پایاپای مقابل تیمی ارائه دادیم که همه خریدهای داخلی و خارجی خود را در اختیار داشت و شکایت از بازیکنان آنها هم راه به جایی نبرده بود.

او ادامه داد: نمایش شایسته‌ای در این شرایط مقابل تراکتور داشتیم و اصلا حق‌مان باخت نبود. در نیمه دوم که کلا تیم ما سوار بر بازی بود و اگر نصف تیم حریف شانس داشتیم، حداقل یکی از دو توپ فرشید باقری به جای تیرک، وارد دروازه می‌شد و در ادامه می‌توانستیم یک امتیاز بگیریم که این اتفاق نیفتاد.

دروازه‌بان مس رفسنجان در خصوص برخوردی که با امیرحسین حسین‌زاده در نیمه دوم داشت و هر دو بازیکن روی زمین افتادند، اظهار کرد: این نوع برخوردها فوتبالی است و بارها بین گلرها و بازیکنان اتفاق افتاده و داور هم به درستی خطای مهاجم تیم حریف را گرفت؛ هرچند من معتقدم که حسین‌زاده در آن می‌توانست خودش را کنترل کند، اما ضربه محکمی به من زد و می‌توانست کارت دوم را بگیرد و اخراج شود.

حامد لک درباره عدم حضور بازیکنان جدیدشان در این بازی ابراز کرد: ببینید من اصلا نمی‌دانم چه کسی این وسط مقصر است، اما چیزی که ما از طرف مدیران‌مان شنیدیم این است که باشگاه ما به موقع مطالبات را پرداخت کرده تا بتواند قراردادها را ثبت کند ولی سازمان لیگ در آن ساعت فعال نبوده است. بعدش هم بازیکنان ما قراردادشان را امضاء و ثبت کرده بودند، اما فقط صدور کارت‌شان به دلیل مطالبات مانده بود که بدهی هم پرداخت شد، اما کم‌لطفی کردند و نگذاشتند ما مقابل تراکتور خریدهای خودمان را داشته باشیم.

او در خصوص تبعیض بین برخی باشگاه‌ها برای استفاده از خریدهای جدیدشان اظهار کرد: همه چیز واضح و مشخص است. برای نمونه یک بازیکن 48 ساعت هم نمی‌شود به تیم جدیدش رفته، اما امروز مقابل استقلال بازی کرد؛ فقط ما چنین حقی نداریم؟ از طرف دیگر، بسیاری از رسانه‌های رسمی کشور نوشته‌اند که یک بازیکن در همین نقل و انتقالات غیرقانونی از یک تیم به باشگاه دیگری رفته و در هفته اول هم بازی کرد و آب از آب تکان نخورد. چطور می‌شود این اتفاق بیفتد؟

دروازه‌بان سابق تیم ملی و پرسپولیس اضافه کرد: واقعا آقا محرم حق دارد که از این وضعیت گلایه داشته باشد و اصلا همین الان کار را رها کند و برود. ما به‌خاطر آقا محرم، آقا رحمان و... در مس ماندیم، اما این وضعیت واقعا اسفناک است که نمی‌توانیم از بازیکنانی که یک ماه در کنارشان تمرین کردیم، بهره ببریم.

حامد لک یادآور شد: اصلا علاقه‌ای به مصاحبه ندارم، ولی آدم را مجبور می‌کنند که نسبت به یک‌سری مسائل پیش پا افتاده در فوتبال واکنش نشان بدهد. مگر خود مدیران فدراسیون و سازمان لیگ از مدت‌ها قبل نگفتند که فصل جدید را با وی‌ای‌آر برگزار می‌کنیم؟ آنها قول دادند که لیگ جدید با داور ویدئویی است، ولی در 6 مسابقه وی‌ای‌آر استفاده نکردند و آب از آب تکان نخورد، اما باشگاه‌ها را در منگنه می‌گذارند که اگر تا 48 ساعت قبل کارتان را انجام ندهید، نمی‌توانید از بازیکن استفاده کنید. واقعا این رفتار نسبت به باشگاه‌ها و بازیکنان درست است؟

او عنوان کرد: باشگاه مس رفسنجان قبل از شروع همین فصل از لیگ برتر، 3 درصد از قرارداد ما را در زمان پرداخت بخش اول مطالبات کسر کرده تا به حساب سازمان لیگ واریز کند. چطور می‌شود وقتی این 3 درصد را از تیم ما گرفتند و میلیاردها تومان دریافت کردند، قراردادهای بازیکنان جدید را ثبت نکردند؟ هم پول گرفتند، هم مجوز ندادند.

این دروازه‌بان با تجربه تاکید کرد: از 8 مسابقه هفته اول در سطح اول فوتبال ایران در فصل جدید، 4 باشگاه نتوانستند در زمین خودشان میزبانی کنند؛ از طرف دیگر کیفیت برخی ورزشگاه‌ها مثل شهرقدس و نقش جهان هم که همه دیدند چه شکل است. بازیکن را هم که نمی‌گذارند استفاده کنیم؛ در این وضعیت چه اصراری بود لیگ در همین تاریخ برگزار شود؟ یک مقدار باید تعامل بین فوتبالی‌ها باشد تا هیچکس متضرر نشود و در شرایط برابر مسابقات را انجام بدهیم. وضعیتی که امروز دیدیم، اصلا در حد فوتبال ایران که رو به پیشرفت است، نبود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها