کد خبر: 724657
تاریخ انتشار :

زنده از قلب فرانسه: باران مدال در پاریس!

در روز بارانی پاریس باید امیدوار بود کاروان ایران مدال‌های خوشرنگی را برای صعود در جدول مدال‌ها کسب کند.

زنده از قلب فرانسه: باران مدال در پاریس!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در روز شلوغ کاروان ایران در پاریس و در شرایطی که ورزشکاران در یک هوای بارانی مشغول رقابت هستند، مسئولان و مردم باید امیدوار باشند تا فرزندان ایران با کسب چند مدال خوشرنگ، صعودی چشمگیر را در جدول مدال‌ها تجربه کنند.

دوومیدانی، جودو، تیراندازی با کمان، وزنه برداری و والیبال نشسته رشته‌هایی هستند که امروز در برابر رقبای خود قرار می‌گیرند و به ویژه در دوومیدانی که ایران دارای 5 نماینده است. می‌توان امیدوار بود که ورزشگاه استادوفرانس یک روز طلایی را برای ایران رقم بزند.

از سوی دیگر میثم بنی طبا، جودوکاز نابینای ایران هم به فینال پارالمپیک رسیده و در یک قدمی تکرار طلای خود در توکیو است. 

وزنه‌برداران نیز از امروز وارد صحنه می‌شوند تا کاروان ایران را به اتفاقات بزرگتر و بهتر امیدوار کنند. در این میان خبر رسیده که وزیر ورزش و جوانان که چند روزی از کسب رای اعتمادش می‌گذرد، راهی پاریس شده تا به کاروان فرزندان ایران روحیه‌ای دوچندان تزریق کند.

در ادامه با اخبار و حواشی کامل از روز هشتم بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس همراه ما باشید:

 پوشش زنده خبری

15 شهریور 1403 ساعت 17:47

در ادامه مسابقات پاراتیراندازی با کمان بازی‌های ‌پارالمپیک تیم میکس ریکرو ایران با ترکیب محمدرضا عرب‌عامری و سمیه رحیمی در مرحله یک چهارم نهایی برابر ترکیه قرار گرفت و ۶ بر‌۲ شکست خورد. بدین ترتیب تیم ملی میکس ریکرو ایران از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.

15 شهریور 1403 ساعت 17:45

هادى رضایی، سرمربى تیم ملى والیبال نشسته، در خصوص دیدار با بوسنی در فینال گفت: ما در شش دیدار قبلی که با بوسنی برگزار کرده‌ایم در آتن ۲۰۰۴ و لندن ۲۰۱۲ باخته‌ایم اما در سیدنی ۲۰۰۰، پکن ۲۰۰۸، ریو ۲۰۱۶ و توکیو ۲۰۲۰ مقابل این تیم به برتری رسیده‌ایم. امیدوارم فردا هم آنها را ببریم و برای هشتمین بار قهرمان پارالمپیک شویم.

15 شهریور 1403 ساعت 17:45

فینال مسابقات والیبال نشسته هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک ساعت ٢١ جمعه برگزار می‌شود. تیم ملی ایران در این مرحله با بوسنی رقابت خواهد داشت. بوسنی در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی با نتیجه سه بر یک برابر آلمان به برتری دست یافت.

15 شهریور 1403 ساعت 17:44

در مرحله نیمه نهایى، تیم ملی والیبال نشسته ایران مقابل مصر به برتری ۳ بر یک دست یافت و‌ به فینال بازی‌های پارالمپیک صعود کرد.

15 شهریور 1403 ساعت 16:43

محسن بختیار با کسب مدال برنز به شانزدهمین مدال‌آور کار‌وان ایران در پاریس تبدیل شد.

15 شهریور 1403 ساعت 16:32

حسین توکلی چهره نام آشنای وزنه‌برداری ایران و قهرمان المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در این رقابت‌ها هدایت وزنه‌برداران را برعهده دارد.

15 شهریور 1403 ساعت 16:32

در ادامه رقابت‌هاى دسته ۵۹ کیلوگرم وزنه‌برداری، محسن بختیار در تلاش سوم زیر وزنه ۱۹۷ کیلوگرمی قرار گرفت و عملکرد خوب خود را تداوم بخشید و سه چراغ داوران را به خود اختصاص داد.

بدین ترتیب محسن بختیار پس از نمایندگان مصر و چین به مقام سوم رسید و صاحب مدال برنز شد.

15 شهریور 1403 ساعت 16:05

تیم ملى والیبال نشسته ایران که ست اول بازى با مصر را با اقتدار به سود خود به پایان برده، در ست دوم نیز از حریف خود در نیمه‌نهایى پیش است.

15 شهریور 1403 ساعت 15:49

محسن بختیار در تلاش دوم وزنه ۱۹۵ کیلوگرمی را به درستی مهار کرد.

15 شهریور 1403 ساعت 15:33

تلاش اول محسن بختیار با مهار وزنه ۱۹۲ کیلوگرمی همراه بود و داوران سه چراغ سفید به او دادند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها