کد خبر: 730805
تاریخ انتشار :

پاسخ تند آزمون به انتقادها: با کی مشکل دارید

ستاره تیم ملی ایران به اظهارات اخیر منتقدین علیه آنها واکنش نشان داد و از کادر فنی حمایت کرد.

پاسخ تند آزمون به انتقادها: با کی مشکل دارید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که پس از دو گل و یک پاس گل برای تیم ملی ایران مقابل قطر به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در گفتگو با دوربین ای‌اف‌سی عنوان کرد: عملکرد خیلی خوبی داشتیم و سه امتیاز مهم را کسب کردیم. بازی خیلی آسانی برای ما بود و انتظار نداشتم چنین باشد.

او درباره عملکرد تیم ملی پس از تساوی برابر ازبکستان هم گفت: تمام بازی‌ها برای ما مهم است. ما باید به مسیر خودمان ادامه بدهیم و آماده بازی بعدی شویم.

آزمون لحظاتی بعد هم در نشست خبری حضور یافت و عنوان کرد: وقتی بهترین بازیکن زمین می‌شوید، تلاش همه بازیکنان است. بدون بازیکنانی که در کنارت هستند، شما به موفقیت نمی‌رسید؛ حتی اگر بهترین بازیکن دنیا شوید.

او ادامه داد: به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی و خانواده‌ها و هواداران‌مان این پیروزی را تبریک می‌گویم. مستحق این سه امتیاز بودیم و خدا را شکر در این بازی حساس توانستیم به این برد برسیم.

مهاجم تیم ملی ایران در خصوص عملکرد خوب خود در این مسابقه ابراز کرد: وقتی شما با پیراهن تیم ملی برنده مسابقه می‌شوید، حس غرور دارید چون مردم کشورت را خوشحال می‌کنید. هیچ چیزی را نمی‌توانید با این حس عوض کنید.

آزمون یادآور شد: خدا را شکر همه بازیکنان بهترین بازیکن زمین بودند و توانستند بهترین عملکردشان را ارائه بدهند و قطعا ما به بازی آینده فکر می‌کنیم.

او در خصوص هماهنگی بالا و زوج‌سازی عالی با مهدی طارمی در خط حمله تیم ملی ابراز کرد: من و مهدی چندین سال است در کنار هم بازی می‌کنیم. اخلاق و روحیات یکدیگر را خیلی خوب می‌شناسیم. من از کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم، چرا که می‌دانند چطور از ما استفاده کنند.

این ستاره ملی‌پوش درباره انتقاداتی که بعضا علیه تیم ایران صورت می‌گیرد، گفت: ما به هیچ چیز غیر از برد تیم ملی فکر نمی‌کنیم. کادر فنی تیم ملی ما فوق‌العاده هستند. آنهایی که کارشناسی می‌کنند، خواهشا کارشناسانی بیاورند که آن کارشناسی به درد تیم ملی بخورد چون یک حرف آن می‌تواند بازدید زیادی داشته باشد. اینکه همه‌اش زدن تیم ملی باشد، به جایی می‌رسد که ما هم بگوییم دیگر ولشان می‌کنیم و می‌گوییم که حتما با شخص خاصی مشکل دارند ولی خدا را شکر 10 امتیاز در چهار مسابقه گرفتیم و بسیار عالی کار کردیم.

آزمون که ظاهرا مخاطب خود را هادی طباطبایی، کارشناس امشب برنامه فوتبال برتر و محمد سیانکی، گزارشگر مسابقه قرار داده بود، یادآور شد: فوتبال 90 دقیقه است و شما نمی‌توانید در نیمه اول یا با نگاه در 10 دقیقه اول کارشناسی داشته باشید. این حرف‌ها بی‌لطفی نسبت به تیم ملی است و نشان می‌دهد از کجا دارند تیم ملی را می‌زنند. بچه‌های ما از خودم گرفته تا شهریار که به‌عنوان جایگزین وارد می‌شوند، تمام سعی خودمان را انجام می‌دهیم تا بهترین عملکردمان را در زمین داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها