کد خبر: 332484
تاریخ انتشار :

نورمحمدی در گفت و گو با نامه نیوز:

چرا با اعتبار من بازی می کنید؟/ در لیست مازاد پرسپولیس نیستم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رضا نورمحمدی در گفت و گو با خبرنگار نامه نیوز، درباره اینکه گفته می شود نامش در لیست مازاد پرسپولیس برای فصل بعد قرار گرفته گفت: واقعا در این ۷ سال این قدر روی من فشار بوده که از رندگی خسته شدم. هر سال می گویند من قرار است از پرسپولیس بروم اما همه دیدند با دنیزلی، دایی، کرانچار، استیلی و ژوزه هم کار کردم. در این میان من به چه کسی وصل بودم که بخواهم با پارتی بازی در پرسپولیس بمانم؟
وی ادامه داد: عده ای فقط می خواهند با اعتبار من بازی کنند. خوشحالم که نان بازوی خودم را خوردم و بدون آویزان شدن به کسی در این تیم باقی ماندم بدون اینکه بخواهم با فلان مدیر یا فلان مربی زد و بندی داشته باشم. اگر کسی چیزی از من می داند بگوید. واقعا خسته شدم از این هم حرف.
کاپیتان پرسپولیس تصریح کرد: چرا می خواهید با اعتبار من بازی کنید؟ چه کسی گفته من در لیست مازاد هستم؟ برانکو گفته یا طاهری؟ آقایان با سواد بدانید قرارداد من با پرسپولیس تمام شده و بازیکنی که قراردادش تمام شده در لیست مازاد قرار نمی گیرد. چه کسی گفته من در لیست مازاد هستیم؟
نورمحمدی تصریح کرد: با همه این شرایط منتظر می مانم تا ببینم از باشگاه خبری می شود یا نه. من پیشنهاداتی دارم و اگر تا چند روز آینده خبری از پرسپولیس نشود روی این پیشنهادها فکر می کنم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها