کد خبر: 465927
تاریخ انتشار :

به بهانه حمله سرمربی تیم جوانان استقلال به یک خبرنگار؛ برخورد قهوه‌خانه‌ای و سکوت مدیران

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روز گذشته در جریان دیدار تیم فوتبال جوانان استقلال تهران و مقاومت اتفاق عجیبی رخ داد که فیلمی مرتبط نیز در این خصوص منتشر شد.
به گزارش نامه نیوز، در حالی که مدیرعامل استقلال سید رضا افتخاری در محل بازی حضور داشت سرمربی تیم جوانان به یک خبرنگار حمله ور شد و با در آوردن کاپشن خود قصد داشت وی را تنبیه کند!
این اتفاق در حالی رخ داد که صادق ورمزیار هم به جای تقبیح این حرکت مشغول جرو بحث با خبرنگار مربوطه بود و به او اعلام کرد مطالب شما باعث شد تا تیم جوانان استقلال در فینال ببازد!
نکته عجیب ماجرا این بود که مدیرعامل باشگاه استقلال به جای برخورد با چنین حرکت زشتی (حتی اگر حق با سرمربی تیم باشد) سکوت اختیار کرده و نه تنها واکنشی به این موضوع نداشت و تنها نظاره گر اتفاقات و حمایت مدیر آکادمی از سرمربی بی اخلاق بود.
این نوع برخورد قهوه‌خانه‌ای در محیط فوتبال درست در جایی پررنگ می‌شود که مدیرعامل یک باشگاه پرطرفدار تنها نظاره‌گر قضایا بوده و محمد نوازی که به برای تماشای بازی روی سکوها نشسته بود از تماشاگران و لیدرهای استقلال خواست که مانع از درگیری با خبرنگار شوند.
باید دید آیا کمیته اخلاق فدراسیون می‌تواند با اشخاصی که به جای برخورد با این اقدامات غیر حرفه‌ای و چاله میدانی تنها نظاره گر قضایا هستند برخورد کند یا اینکه این کمیته تنها به خالکوبی فوتبالیست‌ها و نوع پوشش آنها ورود می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها