کد خبر: 687438
تاریخ انتشار :

نکات قابل‌توجه قبل از خرید اشتراک یوتیوب

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

نکات قابل‌توجه قبل از خرید اشتراک یوتیوب

اگر به دنبال تماشای بهترین و جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌ها هستید، احتمالاً به دنبال خرید یک اشتراک پریمیوم یوتیوب باشید؛ اما قبل از خرید اشتراک باید به نکات مهمی توجه کنید. در ادامه به بررسی نکاتی که قبل از خرید اشتراک باید بدانیم خواهیم پرداخت تا بتوانید با آگاهی کامل بهترین روش خرید اشتراک پریمیوم نتفلیکس را انتخاب کنید و آن را برحسب نیاز خود بخرید.

امکانات اشتراک پریمیوم یوتیوب

امکانات اشتراک پریمیوم یوتیوب

در قدم اول شما می‌توانید با یک کلیک ساده وارد سایت یا اپلیکیشن یوتیوب شوید و از امکانات رایگان آن نظیر دیدن فیلم، دنبال‌کردن کانال‌های مختلف، ثبت نظر و... بهره‌مند شوید؛ اما خرید اشتراک پریمیوم امکانات بیشتری را در اختیار شما می‌گذارد که در نسخه رایگان وجود ندارد. امکانات اشتراک پریمیوم یوتیوب به شرح زیر هستند.

تماشای ویدئوهای بدون تبلیغات

همیشه پخش ‌کردن تبلیغات در اول و اواسط فیلم‌های یوتیوب برای کاربران بسیار حوصله سر بر و مزاحم است؛ بنابراین شما می‌توانید با خرید اشتراک یوتیوب از دست این تبلیغات راحت شوید و ویدئوهای یوتیوب را بدون تبلیغات تماشا کنید.

دسترسی به محتوای انحصاری

همان‌طور که اشاره شد شما می‌توانید با اشتراک رایگان در یوتیوب به میلیون‌ها ویدئو رایگان دسترسی داشته باشید؛ اما اشتراک پریمیوم به کاربران امکان مشاهده محتوای انحصاری یوتیوب را می‌دهد که به طور عادی در دسترس نیست.

دانلود ویدئوها

در نسخه رایگان شما به لینک دانلود ویدئو از یوتیوب دسترسی ندارید؛ اما با خرید پریمیوم، می‌توانید ویدئوهای موردعلاقه خود را دانلود کنید و بعدها برای تماشا آفلاین از آنها استفاده نمایید.

پشتیبانی از پخش پس‌زمینه

ممکن است شما بخواهید که ویدئو های یوتیوب نیمی از تصویر گوشی یا مانیتورتان را اشغال کند و بقیه صفحه برای کاری دیگر خالی باشد؛ بنابراین شما با اشتراک پریمیوم، می‌توانید ویدئوهای یوتیوب را در حالت پس‌زمینه پخش کنید و در هنگام استفاده از دیگر برنامه‌ها همچنان به تماشای ویدئوها ادامه دهید.

پخش موسیقی در حالت خاموشی

با اشتراک پریمیوم، می‌توانید موسیقی را در حالت خاموشی پخش کنید و همچنان از صدای آهنگ‌ها لذت ببرید.

دسترسی به YouTube Originals

با خرید اشتراک پریمیوم یوتیوب می‌توانید به سری‌های انحصاری یوتیوب که از آن‌ها با نام YouTube Original یاد می‌شود دسترسی داشته باشید. این قابلیت به کاربران امکان دسترسی به پشت‌صحنه‌ها، محتواهای خاص، قابلیت پخش آفلاین و... را می‌دهد.

دسترسی به YouTube Gaming

با اشتراک پریمیوم می‌توانید به بخش بازی‌های ویدئویی یوتیوب که با نام YouTube Gaming شناخته می‌شود، دسترسی داشته باشید. این ویدئو ها شامل تصاویر بازی، نقد و بررسی آنها، راهنمای بازی و... است.

قابلیت اشتراک چندنفره

یوتیوب اشتراک‌های متفاوتی دارد که هر فردی برحسب نیاز خود می‌تواند آنها را خریداری نماید؛ اما گاهی این اشتراک‌ها می‌تواند گران باشد؛ بنابراین شما می‌توانید تا شش نفر را با خود همراه کنید و به طور مشارکتی از این سرویس بهره ببرید.

تهیه اشتراک پریمیوم یوتیوب

بعد از معرفی امکانات اشتراک یوتیوب نیاز داریم که هر یک از اشتراکات انتخابی خود را خریداری نماییم پس باید برای تهیه اشتراک پریمیوم یوتیوب، مراحل زیر را دنبال کنید.

تهیه اشتراک پریمیوم یوتیوب

ورود به‌حساب گوگل خود

ابتدا باید به‌حساب گوگل خود وارد شوید. این را می‌توانید با واردکردن آدرس gmail.com در مرورگر خود و سپس واردکردن نام کاربری و رمز عبور خود انجام دهید تا بتوانید وارد سایت اصلی یوتیوب شوید.

ورود به بخش پریمیوم یوتیوب

پس از ورود به‌حساب گوگل خود، به وب‌سایت یوتیوب بروید و در بالای صفحه، روی آیکون حساب کاربری خود کلیک کنید و سپس گزینه «پریمیوم» را انتخاب کنید.

انتخاب نوع اشتراک

در این بخش، می‌توانید نوع اشتراک موردنظر خود را انتخاب کنید. یوتیوب دو نوع اشتراک ماهانه و سالیانه دارد که دارای پلن‌های مختلفی هستند که هر کاربری بر حسب نیاز و البته هزینه‌ای که می‌خواهد بپردازد هر نوعی از اشتراکات و پلن‌های مختلف را می‌تواند انتخاب کند.

واردکردن اطلاعات پرداخت

در این مرحله، باید اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. می‌توانید از روش‌های مختلف پرداخت؛ مانند کارت اعتباری، پی پال و... استفاده کنید.

تأیید و خرید

در این مرحله، باید اطلاعات وارد شده را تأیید کرده و برای خرید دکمه «خرید» را فشار دهید.

استفاده از اشتراک پریمیوم یوتیوب

بعد از خرید اشتراک می‌توانید از تمامی امکانات پریمیوم یوتیوب استفاده کنید. این امکانات شامل مشاهده ویدئوهای بدون تبلیغات، دانلود ویدئوها و دسترسی به محتوای اختصاصی یوتیوب و... است.

ترفندهای اشتراک پریمیوم یوتیوب

ترفندهای اشتراک پریمیوم یوتیوب

اشتراک پریمیوم یوتیوب یکی از خدمات پولی یوتیوب است که به کاربران این اپلیکیشن امکانات مختلفی را می‌دهد. در ادامه، ترفندهایی که می‌توانید با استفاده از اشتراک پریمیوم یوتیوب استفاده کنید بیان می‌شود. بعضی از ترفندهای اشتراک پریمیوم یوتیوب شامل موارد زیر می‌شوند.

بازیابی تاریخچه تماشای ویدئوها

با اشتراک پریمیوم یوتیوب، شما می‌توانید تاریخچه تماشای ویدئوها خود را بازیابی کنید و به‌راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند که وقت زیادی از شما هدر نشود تا ویدئویی را که قبلاً دیده‌اید را پیدا کنید.

رفع تبلیغات

با اشتراک پریمیوم یوتیوب، شما می‌توانید تبلیغات مزاحم را حذف کنید و به‌طورکلی تجربه تماشای ویدئوهای خود را بهبود بخشید.

دسترسی به محتوای انحصاری

یوتیوب برخی از محتواهای خود را برای اشتراک کنندگان پریمیوم در دسترس قرار می‌دهد که شامل فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، ویدئوهای موسیقی و... می‌شود.

اشتراک‌گذاری با خانواده

با اشتراک پریمیوم یوتیوب، شما می‌توانید تا ۵ نفر از خانواده خود را دعوت کنید تا اشتراک شما را باز کنند و به همه مزایای پریمیوم دسترسی داشته باشند؛ بنابراین همه اعضای خانواده یا دوستانتان نیازی به خرید اشتراک ندارند در نتیجه در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

اشتراک یوتیوب را از کجا تهیه کنیم؟

شما می‌توانید اشتراک پریمیوم یوتیوب را از وب‌سایت یوتیوب خریداری کنید. برای این کار، به صفحه حساب کاربری خود در یوتیوب بروید و روی دکمه «اشتراک پرداخت شده» کلیک کنید. سپس مبلغ موردنظر را پرداخت کنید و اشتراک خود را فعال کنید. البته خرید این اشتراک در ایران به این سادگی‌ها نیست؛ البته از طریق سایت مجازیته می‌توانید یک اشتراک معتبر را با قیمتی مناسب و بدون دردسر تهیه کنید.

سخن پایانی

در نهایت، اگر به دنبال خرید اشتراک پریمیوم یوتیوب هستید، باید به نکات مهمی توجه کنید. این شامل بررسی قیمت‌ها، امکانات، محدودیت‌ها و نحوه پرداخت می‌شود. با درنظرگرفتن این نکات، می‌توانید بهترین روش خرید اشتراک پریمیوم یوتیوب را انتخاب کنید و از تماشای بهترین و جدیدترین ویدئوها لذت ببرید. در این مطلب کاملاً این اشتراک را توضیح دادیم که امیدواریم مفید بوده باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها