کد خبر: 690532
تاریخ انتشار :

دو ستاره‌ای که مربی برزیل را هیجان‌زده کرده‌اند!

فرناندو دی نیز، سرمربی تیم ملی برزیل، می‌گوید از اینکه نی مار و وی نی سی و س، دو نفر از بهترین فوتبالیست‌های دنیا، فردا در تیم او کنار هم بازی می‌کنند هیجان‌زده است.

دو ستاره‌ای که مربی برزیل را هیجان‌زده کرده‌اند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل در اولین ساعت‌های صبح فردا در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 به مصاف ونزوئلا می‌رود.

فرناندو دینیز در حال حاضر به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت برزیل می‌نشیند و انتظار می‌رود از تابستان آینده سرمربی جدید سلسائو انتخاب شود. برزیلی‌ها به شدت در تلاشند تا کارلو آنچلوتی را برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی‌شان راضی کنند.

تیته، سرمربی پیشین برزیل، بعد از حذف زودهنگام این تیم از مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر کناره‌گیری کرد و دینیز به جای او به کار گرفته شد. فرناندو دینیز همزمان با هدایت برزیل سرمربی‌گری باشگاه فلومیننزه در این کشور را هم به عهده دارد.

سرمربی برزیل امروز در یک مصاحبه به ستایش از دو ستاره تیمش نیمار و وینیسیوس جونیور پرداخت و گفت نمی‌تواند ذوق زدگی‌اش را از اینکه قرار است این دو ستاره بزرگ را کنار هم ببیند پنهان کند.

 

فرناندو دینیز گفت: "نیمار و وینیسیوس فوق‌العاده‌اند. بی‌نظیر و درجه‌یک. دو فوتبالیست بسیار باهوش که می‌توانند هر تیمی را به یک تیم استثنایی تبدیل کنند".

وینیسیوس جونیور و نیمار در تیم ملی برزیل هم‌پستی هستند. ستاره رئال مادرید دو بازی قبلی سلسائو در انتخابی جام جهانی را به دلیل مصدومیت از دست داده و حالا دوباره به تیم ملی برگشته است.

دینیز درباره اینکه آیا می‌خواهد از آنها در کنار هم استفاده کند گفت: "وینیسیوس یکی از بهترین‌های حال حاضر در دنیاست و من خیلی خوشحالم که به تیم ملی برگشته. نیمار هم که نیاز به معرفی ندارد. به عنوان یک مربی بازی ندادن همزمان آنها سخت‌تر است تا استفاده همزمان. من با هیجان زیاد منتظرم آنها را فردا در زمین ببینم".

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها