کد خبر: 726468
تاریخ انتشار :

شبیخون به لیگ برتر با 4 خارجی جدید!

چهار بازیکن جدید به تیم محبوب شمال ایران اضافه شدند تا تیم مدعی دیگری در لیگ برتر ببینیم.

شبیخون به لیگ برتر با 4 خارجی جدید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کسب یک امتیاز در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر و قرار گرفتن در پایین جدول موجب شد تا رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی مازندران دست به کار شود و پس از تغییر حمیدرضا بایندریان و انتخاب علی خطیر در پست مدیریت، فعالیت جدیدی در بازار نقل و انتقالات انجام بدهد و ضمن حفظ ساکت الهامی روی نیمکت، سر و شکل بهتری در فهرست نفراتش برای ادامه بازی‌ها پیدا کند.

نساجی مازندران پس از این جابه‌جایی که طی یک هفته اخیر انجام شد، خیلی زود برای تقویت تیم اقدام نمود و سه‌شنبه شب چهار بازیکن خارجی جدید به تمریناتش اضافه کرد که قرارداد سه نفر بسته شده و یک مهره دیگر هم مراحل پایانی انتقال به این تیم را سپری می‌کند.

نماینده آسیایی سال گذشته ایران که در نقل و انتقالات این فصل فعالیت زیادی انجام نداده بود، دیروز قرارداد الکساندر مرکل، منتظر محمد و محمد عیسی را نهایی کرد و در آستانه امضای قرارداد با کوین یامگا هم قرار دارد تا این چهار خارجی جدید، اوضاع این تیم را تغییر بدهند و کاری کنند تا نساجی از پایین به بالای جدول برسد.

منتظر محمد پس از سال درخشانی که در مس رفسنجان داشت و نقش مهمی در صعودشان به فینال جام حذفی داشت، شرایط بازگشت به استقلال را به دست نیاورد و باز هم از این تیم جدا شد تا در شرایطی که بحث حضورش در آلومینیوم اراک بود، سر از نساجی مازندران در بیاورد و دیروز هم نخستین جلسه تمرینی را همراه با سرخ پوشان قائم‌شهری انجام بدهد.

منتظر محمد سال گذشته با نظر الهامی به مس رفسنجان رفت و حالا هم تجربه کار با او را در نساجی مازندران به دست آورده. او مثل فصل قبل، با لباسی غیر از استقلال در لیگ برتر بازی خواهد کرد و خرید مهمی برای نساجی به شمار می‌رود

الکساندر مرکل، دیگر بازیکن خارجی جدید نساجی مازندران است؛ هافبکی که فصل قبل 10 بازی به‌عنوان یار ثابت و تعویضی در لیگ برتر امارات برای باشگاه حتا انجام داد و دو گل به ثمر رساند و البته در دور برگشت این رقابت‌ها دور از شرایط بازی بود و به میدان نرفت تا حالا راهی ایران شود و سر از نساجی دربیاورد.

الکساندر مرکل با تجربه سه قهرمانی متعدد به نساجی آمده که مهم‌ترین آن کسب جام در سری آ ایتالیا همراه با میلان است.

این هافبک آلمانی که تابعیت قزاقستانی گرفته و سه بازی برای تیم ملی این کشور در سال‌های 2016 و 2020 انجام داده، مهره شناخته شده‌ای است که حالا حضورش در نساجی مازندران قطعی شده و پس از تجربه بازی در باشگاه‌های بزرگ در سری آ ایتالیا، لیگ اردیویسه هلند، سوپر لیگ ترکیه، چمپیونشیپ انگلیس، بوندس لیگا 2، سوپر لیگ سوئیس و... تصمیم به حضور در نساجی گرفته است.

مرکل در حالی که 18 سال سن داشت، در فصل 11-2-2010 سری آ ایتالیا 6 بار با پیراهن میلان به میدان رفت و یکسال بعد هم برای جنوآ و روسونری جمعا 14 بازی در این رقابت‌ها انجام داد. او یک فصل بعد هم دوباره در ایتالیا برای جنوآ و اودینزه به میدان رفت و یک گل زد.

این بازیکن که در فصل 14-2013 راهی واتفورد انگلیس شد و در 11 مسابقه چمپیونشیپ یک گل زد، پس از آن برای گراس هاپرز زوریخ سوئیس، اودینزه ایتالیا، بوخوم آلمان، آدمیرا اتریش، هراکلس هلند، الفیصلی عربستان، غازی‌آنتپ ترکیه و حتا امارات به میدان رفت و اکنون به‌عنوان یکی از خریدهای مهم لیگ برتر معرفی شده است.

محمد عیسی هم دیروز به نساجی مازندران اضافه شد؛ بازیکنی که با وجود هفت سال بازی در لیگ‌های پایین‌تر فوتبال انگلیس، آمار گلزنی جالب توجهی دارد و مطمئنا می‌تواند در خط حمله کمک زیادی به تیم قائم‌شهری داشته باشد.

نساجی مشکل جدی در خط حمله داشته و حامد پاکدل، خرید جدیدشان هم در چهار هفته ابتدایی موفق به گلزنی نشده تا آنها سراغ محمد عیسی بروند و این بازیکن را پس از سال‌ها بازی در لیگ‌های یک و دو انگلیس به تیم خود بیاورند.

این مهاجم که در فیفا دی اخیر هم دو بازی برای تیم ملی سودان در مرحله مقدماتی جام جهانی با حضور تعویضی مقابل تیم‌های ملی نیجر و آنگولا انجام داد، در فصل اخیر برای دو باشگاه مختلف دونز در لیگ دو و اکستر در لیگ یک انگلیس به میدان رفت و در 31 مسابقه 6 گل به ثمر رساند و یک فصل پیش از آن هم در 32 مسابقه 11 گل زد.

اما احتمالا پر سر و صداترین خرید نساجی مازندران به کوین یامگا اختصاص پیدا کند؛ بازیکنی که به‌خاطر مشکل بینایی شرایط ادامه همکاری با استقلال را به دست نیاورد و مجبور به ترک این باشگاه شد تا به‌خاطر خروجش از لیست آبی‌ها، اکنون به‌عنوان بازیکن آزاد (احتمالا) راهی نساجی مازندران شود.

کوین یامگا که پس از حضور در تمرینات آلومینیوم اراک تاییدیه لازم را برای امضای قرارداد به دست نیاورد، حالا به نساجی مازندران رفته و ساکت الهامی نیز نسبت به جذب او به شدت ابراز علاقه کرده و در صورتی که ایفمارک و پزشکان متخصص وضعیت جسمانی او و عدم مشکل این بازیکن را به تایید برسانند، قراردادش رسمی خواهد شد.

کنار گذاشتن یامگا از استقلال تلخ بود، اما در شرایطی که همه تصور انتقال او به آلومینیوم را داشتند، این بازیکن سر از نساجی درآورده و در دو جلسه تمرینی، نظر کادرفنی این تیم را جلب کرده تا احتمالا با تاییدیه پزشکی، قراردادش را امضاء کند

بهترین گلزن خارجی تاریخ استقلال که در سه سال اخیر یکی از بهترین‌های استقلال بود، انگیزه زیادی برای بازگشت به میادین دارد و می‌خواهد در این شرایط جسمانی خودی نشان بدهد و با توجه به استقبال ویژه‌ای که در تمرینات نساجی از او انجام گرفته، می‌توان این بازیکن فرانسوی را آخرین خرید این باشگاه دانست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها