کد خبر: 719112
تاریخ انتشار :

تعطیلی ادارات

تعطیلی سراسری کل کشور در روز یکشنبه | جزئیات جدید از تعطیلی 7 مرداد

با توجه به هشدارهای هواشناسی درخواست‌هایی برای تعطیلی ۲ روزه صادر شده است.

تعطیلی سراسری کل کشور در روز یکشنبه | جزئیات جدید از تعطیلی 7 مرداد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود.

ساعت کاری همه مراکز دولتی امروز شنبه ۶ مرداد نیز تا ساعت ۱۰ تعیین شده است.

با توجه به هشدارهای هواشناسی درخواست‌هایی برای تعطیلی ۲ روزه صادر شده است. تابش اشعه فرابنفش در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده به محدوده ناهنجار وارد خواهد شد. فرابنفش مهمترین عامل ابتلا به سرطان پوست است.

جزئیات تعطیلی یکشنبه در شهرداری تهران

شهرداری تهران جزئیات تعطیلی واحدهای تابعه خود در روز یکشنبه هفتم مردادماه را اعلام کرد.

شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به اطلاع همکاران محترم می‌رساند که حسب ابلاغ معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، پیرو اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دولت در خصوص تعطیلی دستگاه‌های اداری در روز یکشنبه ۷ مردادماه ۱۴۰۳ به علت تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا، در راستای دستورالعمل‌های سلامت‌محور شهروندی و مدیریت مصرف انرژی، به این وسیله شهرداری تهران نیز در روز یکشنبه هفتم مردادماه تعطیل اعلام می‌شود.

ضروری است نحوه حضور واحدهای اجرایی، نظارتی، خدمات‌رسان، عملیاتی، حمل‌ونقل عمومی، خدمات درمانی و نیروهای شیفتی و نگهبانی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا از بروز هرگونه وقفه در انجام وظایف و ایجاد اختلال در ارائه خدمات به شهروندان محترم پیشگیری به عمل آید.»

کاهش ساعت کاری میادین و بازارهای میوه و تره بار پایتخت

میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران فردا همزمان با تعطیلی ادارات دولتی ساعت کاری خود را کاهش داد.

کاهش ساعت کاری میادین و بازارهای میوه و تره بار پایتخت

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛در راستای صرفه جویی در مصرف برق، امروز و فردا میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران تا ساعت ۱۸ فعال و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: ساعت کاری میادین و بازارهای میوه و تره بار امروز و فردا کاهش یافته است.

لازم به ذکر است، ساعت کاری میادین و بازارهای میوه و تره بار از ۸ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۸ است.

شنبه و یکشنبه هفته آینده دمای کشور در برخی از استان‌ها به ۵۰ درجه می‌رسد و رکورد نیم قرن اخیر را خواهد شکست.

پیش بینی پایگاه داده هواشناسی MSN از تابش فرابنفش روز شنبه یک اعلام خطر جدی برای سلامت ایرانیان است. وزیر بهداشت باید از سرپرست دولت درخواست تعطیلی کل کشور را خواستار شود زیرا سلامت مردم در معرض خطر است. در صورت اعلام تعطیلی ادارات شنبه این گزارش به‌روز خواهد شد. شما نیز می‌توانید نظرودرخواست خود از مسئولان برای تعطیلات را با درج کامنت در این گزارش ثبت کنید.

907358

موداری که مشاهده می‌کنید پیش بینی پایگاه داده هواشناسی MSN از تابش فرابنفش روز شنبه است. تابش فرابنفش روز شنبه در حدی خطرناک است که مردم برای حفظ سلامت باید در خانه بمانند. فرابنفش مهمترین عامل ابتلا به سرطان پوست است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها