کد خبر: 732281
تاریخ انتشار :

ادعاهای نتانیاهو درباره حمله رژیم صهیونیستی به ایران

در پی عملیات زیرگیری با کامیون در تل آویو که به کشته و زخمی شدن ده‌ها صهیونیست انجامید، نخست وزیر این رژیم گفت که «ما در جنگ موجودیتی دشواری قرار داریم».

ادعاهای نتانیاهو درباره حمله رژیم صهیونیستی به ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت، ما منتظر تحقیقات نهایی در خصوص حادثه زیرگیری در نزدیکی پایگاه گلیلوت هستیم. 

وی افزود: اسرائیل در یک جنگ موجودیتی دشوار قرار دارد و در آن بهای دردآوری را پرداخت می‌کنیم. 

نتانیاهو گفت: ما در حال بازنویسی تاریخ هستیم و در یک جنگ موجودیتی، در هفت جبهه پاسخ می‌دهیم. 

نخست وزیر صهیونیستی تصریح کرد: ما اسیران اسرائیلی را فراموش نمی‌کنیم و به سلامت، آنها را باز خواهیم گرداند.

از سوی دیگر و در حالی که مقامات رژیم صهیونیستی از ضعیف بودن حمله این رژیم به ایران انتقاد می‌کنند، نتانیاهو با بیان اینکه «ما از آمریکا به خاطر هماهنگی همیشگی و کمک‌ها قدردانی می‌کنیم» ادعا کرد: ما با قدرت، به توانایی‌های ایران برای دفاع از خود و توانمندی‌اش برای تولید موشک‌های هدایت شونده به سمت ما ضربه زدیم. این حمله‌ی دقیق و قدرتمند به ایران، اهدافش را محقق ساخت.

رسانه‌های اسرائیلی پیشتر از یک عملیات زیرگیری با کامیون در نزدیکی یک ایستگاه اتوبوس در نزدیکی مقر موساد در شمال تل‌آویو و کشته و زخمی‌شدن ده‌ها نظامی صهیونیست خبر دادند.

طبق گزارش منابع رسانه‌ای اسرائیل، راننده یک کامیون، لحظاتی پیش شمار زیادی از نظامیان حاضر در نزدیکی یک ایستگاه اتوبوس واقع در نزدیکی مقر موساد و یگان 8200 ارتش اشغالگر در گلیلوت را زیر گرفت.

رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند که در عملیات زیرگیری با کامیون در نزدیکی مقر موساد در گلیلوت، دست‌کم 5 نظامی کشته و  50 نظامی دیگر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است.

طبق گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، مجری این عملیات به ضرب گلوله به شهادت رسید. 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندی ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها